watak

184 4 1
                                    


                        Yna

Yna seorang gadis yang sangat baik dan pandai memasak . Berumur 19 tahun . Dia kehilangan ibu bapanya di peristiwa tanah runtuh di talimpao. Dia dijaga oleh seorang anggota polis yang menjumpainya di sebalik batu batu tanah runtuh di situ. Anggota polis itu ada seorang isteri dan 2 orang anak caloy dan red. Ketika itu yna baru berusia 5 tahun .



                      Angelo

Angelo seorang lelaki yang angkuh dan tidak cukup kasih sayang. Berumur 20 tahun . Angelo tidak cukup kasih sayang bapanya kerana bapa nya eduardo terpaksa berkahwin claudia ibunya . Ketika itu bapanya masih mencintai bekas teman wanita nya amor power. Mempunya seorang adik bernama lia 12 tahun.


                    Amor power

Seorang yang pandai masak , cantik dan baik hati. Kehilangan anak semasa peristiwa di talimpao . Ingin membalas dendam terhadap eduardo kerana tidak percayakan nya bahawa telah dirogoll oleh adik kandung eduardo . Hal ini membuatkan eduardo kecewa dan menikahi claudia menantu pilihan ibunya.


                                                                                 eduardo

seorang lelaki yang baik tapi telah mendengar hasutan adiknya  sendiri bahawa tidak merogol amor. sangat mencintai amor dan ibunya . 


                                                                                 claudia

seoang ibu yang terhadap anak lelaki . telah mengsut ibu eduardo untuk menikahinya . sangat menyangi ibu kandung sanggup buat apa apa ibunya . tidak menyukai yna kerana miskin.



pangako sayo ( The Promise )Where stories live. Discover now