Szóval hello. Itt lenne az egyik legnagyobb kedvencem, Jeff sztorija :D imádom. Ti is élvezzétek, ja és hát utána szép álmokat mindenkinek.
Volt egyszer egy Jeff nevű srác. Normálisan élt, telejesen normális fiú volt. De egy nap elköltözött. Miután letelepedtek Jeff és a bátya Liu elindultak az iskolába. Teljesen nyugisan ment minden, de egyszer csak három fiú támadt rájuk. A pénzüket követelték, de Jeffék nem akarták nekik odaadni. Erre a három srác egy bicskát vett elő, és rájuk támadtak. Na erre Jeffben felébredt a gyilkosösztön, és hogy megtudja magát védeni, visszatámadt. Ő nyert. Másnap Jefféknél rendőrők jelentek meg. El akarták vinni Jeffet, mert azt hitték, hogy a tegnapi ügyben ő támadt elöször. Jeff helyett Liu ment el a rendőrökkel. Másnapra Jeff és a szülei egy bulira mentek. De nem számítottak arra, hogy azon a bulin ott lesz az a három fiú is, akik az imént megtámadták Jeffet, és Liut. Amikor ez kiderült akkor a három gyerek elégtételt akart venni ezért rátámadtak Jeffre. Aki, hogy meg védje magát visszaütött. Az egyik gyereket pont szíven ütöttötte, így az ettöl lezuhant a padlóra, és meghalt. Egy srác eltört Jeff fején egy vodkás üveget, ami az asztalon volt. Jeff ezért azt a fiút a falhoz csapta, és a másik sárc után rohant a fürdőszobába. Rátámadt arra a fiúra is. Neki csapódtak egy asztalnak ezért rájuk borult a hipó. Majd a gyerek elkezdett röhögni.
-Mi olyan vicces?-kérdezte Jeff.
-Ez!-mondta és hozzávágott Jeffhez egy öngyujtott.
Ezért Jeff elkezdett égni a hipó és a vodka miatt. Másnap a korházban ébredt. Ott voltak a szülei és a bátya, akit tegnap eleengedtek mert rájöttek, hogy nem ő a hibás (Mármint nem Jeff). Miután az orvos levette a kötést a fejéről belenézett a tükörbe, hogy lássa az arcát. Miután meglátta a teljesen fehér arcát hisztérikusan el kezdett nevetgetni. Este amikor már otthon voltak, Jeff anyja egy erőtlen sírásra lett figyelmes. Kiment a fürdőszobába. Meglátta Jeffet, aki épp mosolyt vágott az arcára.
-Mi..mit csinálsz?-kérdezte az anyja.
-Amikor pislogtam, akkor nem láttam a gyönyörű arcomat. De ez már nem lesz így!Mivel......Leégettem a szemhélyamat!-mondta.-És.....Egy idő után már fáj a mosolygás.....Ezért így örökké mosolyoghatok!-mondta mire az anya csak megdöbbenve állt.
-Anya,....Szép vagyok?-kérdezte Jeff pszichopata vigyorral.
-I...Igen, az vagy.-mondta és lassan kihátrált a fürdöből, és berohant a hálószobába.
-Drágám, hozd a fegyvert mert....-mondta, de nem tudta befejezni, mert meglátta Jeffet az ajtóban kezében egy késsel.
.Anyu....Te hazudtál nekem.-mondta és rátámadt a szüleire. Megölte őket. A bátyja hallotta a sikolyokat, de azt hitte , hogy csak álmodik, ezért megprobált visszaaludni. De nem tudott, mert érezte hogy valaki figyeli. Megforult. Jeffel találta magát szemben. Jeff a szájára tette az ujját.
-Shh....Aludj vissza.(Go To Sleep)-suttogta, és leszúrta Liut.Nem találtam a hosszabb változatot, de ez is tele volt hibákkal (gondolok itt helyesírási, és egy teljesen átalakított szövegre), de remélem megteszi ;)
YOU ARE READING
✰Creepypasták ✰
HorrorHali ^^ ebben a könyvben mindenféle Creepypasta lesz megtalálható :) horoszkópos játékok is lesznek néha- néha. Ezt a könyvet ketten írjuk :)