"Lütfen sabahları seni kaldırdıgım da erken uyan. Ayrıca, kendi yatağında uyu." (Menajer den)
Rm: Dün gece Jimin'in yatağında uyuyordu.
▪▪
Jimin'in küçük ama belirli mutluluklar listesi: "Jungkook'un odasına oynamaya gitmek"
■■
Jm: Ve biz ikimiz özellikle erken kalkmak icin gibi yataklara sahip olmamıza rağmen, daima oranın dışında uyuruz. (Yani, ikimizin de yatagı olmasına rağmen onlarda uyumuyoruz demek istiyor.) Jk: Bu doğru. Jm: ve kalkmadıgımız zamanlar var. (Çevirimde hata aramayın hosstt)
■■■
Jk: Her akşam... Jimin: her akşam odama gelme bu gerçekten can sıkıcı. Jhope: o gerçekten her akşam odamıza geliyor.
■■■
(Kelimesi kelimesine çevirmeyecegim)
Kura çekildiginde Jimin, sözde yalnız başına salondaki odada uyuyacaktı. Jungkook'da sözde Yoongi ile bir odada uyuyacaktı ve bundan çok mutlu olmuştu fakat o en sonunda salonda Jimin ile uyudu.
Soru: Üyelerden en çok kim senin odanı ziyaret ediyor? Jk: Jimin
Jm: Neden uyuyamadıgında kendi odandan ayrılıyorsun ve uyumak için odama geliyorsun?!!
Jm: Jungkook hergün kendi odasından ayrılıyor ve bu odada uyuyor. (Jh&Jm odası)
Jk: Neden cok sık benim odama geliyorsun? Jm: *Aşağıya bakıyor* Jk: :)
●●● Neden sürekli birbirlerinin odasındalar acaba?
Bence artık odaları birleştirin de yorulmayın siz de ;)