1.BÖLÜM(GİDİYORUZ)

191 8 5
                                    

Hepinize merhaba (anyonghoseyoo) arkadaşlar benim adım ilayda 19 yaşındayım üniversiteye gidiyorum. Ama bu sene ve diğer seneler Kore'de  değişim öğrencisi olarak okuyacağım. Evet Kore'ye gitmek istiyorum ama şimdi üzülüyorum ailemden uzak kalacağım için ama eninde sonunda alışırım. Neyse çok konuştum öyle değil mi? Neyse zaman geçmeden hazırlanmalıyım çünkü geç kalmayayım Kore beni bekler zaten kızlarlada buluşana kadar oooo bildiğiniz geç kaldım  hemen hazırlanmalıyım.
GİYECEKLERİM;
Büyük bol sweet kazak altına siyah kot bide Puma' dan bir ayakkabı ewet hazırım.

                       ♊️♊️♊️Tekrar merhaba arkadaşlar hazırlandım valizimi kontrol etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                       ♊️♊️♊️
Tekrar merhaba arkadaşlar hazırlandım valizimi kontrol etti...
Annem: hadi kızım geç  kalacaksın!!
Ben: Tamam anne geliyorum.
Evet aşağıya ailem ile vedalaşmaya indim.
Önce babamın elini öpüp sarıldım.
Ben: Babam😔😔
Babam: canım kızım orada kendine dikkat et tamamı  bişi olursa bizi hemen ara
Ben: tamam baba merak etme.
Sonra annemin elini öpüp sarıldım.
Ben: Annem
Annem: *Ağlayarak* oy oy benim  kınalı kuzum büyümüşte koreyemi gidecekmiş oy oy.
Şuan kendimi kız bebek çocuğu gibi hissettim😂
Sonra abimin elini öpüp sarıldım.
Ben: Canım abim
Abim: kardeşim orada dikkat et tamam mı? Ne olur ne olmaz vallahi ilk uçakta gelirim ona göre.
Ben: aman abi  ne abartın hem ben büyüdüm. Neyse sevgili ailem görüşürüz. Deyip evden çıktım. Dur bir dakika ben kızlarla nerede buluşcaktım.
Haah amk ya Of dur bir iremi arıyayım.
Ben: Alo İrem knk yaa biz nerede buluşcaktık?
İrem: sahilde knk nedenki?
Ben: neden olucak benim bu salak kafa  unuttu da onda neyse sağol knk görüşürüz.
♊️♊️

Neyse sonunda sahile geldim  ve tek  gelen kişi Rumeysaydı,hemen yanına gittim.          

Ben: selam, naber kuzi
Rumeysa: selamm, iyidir kuzi  de sen çok sevinçlisin.
Ben: Tabi sevinçli olcam sonuçda bu işin sonunda Kore ve BTS var😂, sen sevinçli değilmisin yoksa ?
Rumeysa:tabi sevinçliyim kızım kim sevinçli olmaz.
Biz konuşurken İrem ile Sinem gelmişti.

♊️♊️
Çok şükür of yaa çok mutluyum.
ben: kızlar mutlu olan varmı
İrem , sinem ve Rumeysa: bennn
" diye bağırdılar".
İrem: kızım tabi mutluyuz sonuçta BTS' in yanına gidiyoruz helede yoongi aşkımın ağağa😍.
Ben: *gülerek* delisin kızım sen yaa
İrem: hahahahaa sanki sen hiç deli değilsin.
Sinem: tamam hadi ikinizde delisiniz, bir an önce peronu bulalım.
Ben: Aaa bize diyene bak neyse, ewet bulalım aha vallahi buldum şurası kızlar hadi sıraya duralım.
Rumeysa:hahaha aferin ilayda buldun.😂
Ben: sağol Rumeysa yani gerçekten.😔
Rumeysa: tamam tamam hadi üzülme.
Ben: Peki
Uçakta ben ve Sinem
Rumeysa ve irem oturacaktı
Uçağın adı; KOREAN AİR idi
Neyse hepimiz uçağa bindik Sinem uyuyordu, Rumeysa foto çekiyordu ,irem şarkı dinliyor ,ben ise şarkı dinleyip uyuyordum.
Dinlediğim şarkı tabiki BTS'di tabi başka grublarda vardı twice, blackpink, bigbang,exo,Unb bunları dinliyordum.

♊️♊️ (9 SAAT Sonra)
Uyanmıştım kızların, kızlar hâla uyuyordu, Kore'ye gelmemize 1 saatimiz kalmıştı. Şuan ki şarkım BTS'den pied piper dı bu şarkıyı çok seviyorum hele sözleri beni benden alıyordu zaten BTS'e ölüp bitiyorum. Zaten okumadan ziyade bir diğer yanı BTS'di😍.

♊️♊️( 1 saat sonra)
Evet Kore'ye geldik kızları uyandırdım
Ben: kızlar uyanın hadi Kore'ye geldik nasıl uyku var kan sizde tamam biliyorum ben sizden uykucuyum ama hiç sevinimiyonuzmu pe ben gidiyorum
Sinem: dursana lan şaka dan  damı anlamıyorsun
Ben: anlıyordumda ne bileyim ya hadi gelin.

kızları kolun dan tutup çıkartım  ve otel aramaya başladık,

♊️♊️
Evet  bir tane  ev bulduk ve baya ucuzdu otel yerine ev.
Ev kirası 500 won bence dört kişiye uygun.
Neyse kendimize ait odalarımız vardı benim odam BTS ile kaplamıştım dergiler filan neyse evimizin aşçısı yok Şu ana kadar ama marketten ramen aldık pişirip bir güzel afiyetle yedik ama sanki biraz acıydı.

♊️♊️

Hepimiz yemeğimizi yemiştik karnımız şişmişti kızlarla konuşuyorduk baya gıybet yapıyorduk.
Sinem: kızlar BTS ile buluşur muyuzki?
Rumeysa: ya Sinem düşündüğün şeye bak tabi buluşuruz sonuçta kore'deyiz
Ben: kızlar sizi üzmek gibi olmasın şey ımm şey işte yani bence BTS ile buluşamıycaz yani bana imkansız gibi geliyor.
Sinem: imkansız diye bişi yok olasılık var tamam mı? İlayda
Ben: Haklısın sinemde işte, genede üzülüyorum.
İrem: İlayda Jungkook ile buluşsan ne yapardın?
Ben: ölürdüm!! Yani bence ölürdüm
İrem: hah dur şey ımm sen ölemezsin sen bize ve jungkook'a lazımsın!.
Ben:*gülerek* öylemi
İrem: neyse haah işte bizde öyle düşünüyoruz yani illaki bir yerde buluşcaz sonuçta koredeyiz.
Sinem ve Rumeysa : aynen
Ben: oha konuşa konuşa saati 01.00 yapmışız😂
Sinem: ooo zaten uykum geldi hadi size iyi geceler.
Hepimiz sineme iyi geceler deyip odalarımıza çıktık😴😴
♊️♊️
Tam yatacakken odama irem girmişti.
İrem: knk sence BTS ile buluşur muyuz?
Ben: lan daha demin beni teselli eden sendin.
İrem: haklısın galiba😂, neyse iyi geceler
Ben: iyi geceler kankişim😘😴.

ANYONGHOSEYO  ARKADAŞLAR UMARIM BÖLÜMÜ  BEĞENMİŞSİNİZDİR.
2. BÖLÜMÜ BEKLEYİn😂

YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYIN
                      SARANGHE
HEPİNİZE   BTS'Lİ GÜNLER
Sizi seviyorum BTS😘😘😘😍😍

BTS AŞKI??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin