כותבת מקורית: goldenhearts
שיפ: טאייגי (V ושוגה)
תקציר: יונגי וטאייהיונג מכירים בטינדר ונפגשים לסטוץ
אזהרות: סוטה!!!!! והרבה מאוד פלאפ
הערות: דייטינג באינטרנט, צילום, הזכרה פצפונת של ג'ינקוק ^-^
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
יונגי לא ממש אהב את סוג הבן אדם שהפך אליו בטינדר. זה היה כל כך קל להיפטר ממישהו כשהוא העביר במהירות בין תמונות, שופט אותם בחומרה על הדברים הכי קטנים. הבחור הזה לא היה נאה מיד, לזה הייתה תמונה בחדר כושר ('לא' מידי מיונגי), לזה לא היה שום מידע בפרופיל ('אתה רוצח' מידי מיונגי).
בחור אחד פשוט שלח "היי" אז יונגי השיב ב"היי". ההודעה של ה"מה אתה עושה?" מהזר קיבלה "כלום. ואתה?"
סוקג'ין הסתכל מעבר לכתפו ואמר "אתם משעמם."
"אז מה?" יונגי ענה. "הוא משעמם."
ואז הוא עצר. זה היה לא נחמד. יונגי לא דיבר ככה על אנשים ועל אף שלא ידע דבר על הבחור הזה הוא כבר גינה אותו. זו לא הייתה סוג ההתנהגות שרצה להביא לחיים האמיתיים שלו.
אבל הוא עדיין עבר בין הפרופילים. זה היה הרגל בשלב הזה, הרגל רע, ויונגי כבר יכול היה להרגיש את ההתעניינות שלו הולכת ופוחתת. הוא קיבל התאמות ואז לא טרח לשלוח הודעה לאף אחד. הוא העביר 30 תמונות ברצף שמאלה, סגר את האפליקציה, ואז פתח אותה שוב ודחה עוד כמה אנשים. יונגי הניח שהוא עומד למחוק את האפליקציה בעוד שבוע או שניים.
הוא עצר אחר צהריים אחד על טאייהיונג, 23 כנראה במרחק של קילומטרים ספורים בלבד. הבחור היה כל כך יפה שיונגי ציפה שהוא יהיה דוגמן, אחד מאותם בחורים שהשתמשו בפרסומות שהשתתפו בהן כתמונות פרופיל (עוד חטא טינדר מבחינת יונגי). למרבה המזל, כל התמונות של טאייהיונג נראו נורמליות וחייכניות, וקצת מאוד מושכות.
מה שבאמת תפס את תשומת לבו של יונגי היה שבפרופיל שלו היה כתוב שהוא צלם.
יונגי הכין בחריצות את המיקסטייפ שלו כשלא היה עסוק בעבודה בחברת בידור כדי לקדם אמנים אחרים. חברו נאמג'ון הטריד את יונגי במשך שבועות כדי שישיג צלם מקצועי לעבודה ובכל פעם יונגי אמר שהוא עובד על זה ובכל פעם הוא שכח.
כשראה את טאייהיונג, הוא החזיר את סדר העדיפויות האמיתי של יונגי (חוץ מלשבת על הספה ולהחליק פרופילים בטינדר) אל תשומת לבו. היה לו צלם ממש כאן, אפילו היה תצלום אמנותי בשחור לבן של טאייהיונג, שצולמה עם מצלמה יקרה בידיו הגדולות.
YOU ARE READING
BTS וואן שוטים מתורגמים
Fanfictionסיפורים קצרים של פרק 1 או 2 על שיפים שונים. * שימו לב לאזהרות לפני כל סיפור *