כותבת מקורית: ascendare
שיפ: ג'יקוק
תקציר: ג'ימין מריח כמו צבעונים וטועם כמו שילוב של קפה וקינמון. הוא מריח כמו הבית וג'ונגקוק מעולם לא היה בטוח כל כך במשהו בחייו.
אזהרות: סוטה סוטה סוטה וקצת פלאפ
הערות: ג'ימין טופ, פעם ראשונה, פורנו עם רגשות, מערכת יחסים
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I
כשג'ונגקוק פקח את עיניו בבוקר אפריל, זה לא היה למיטה ריקה או תחושה מוזרה של סדינים קרים על עורו, במקום זאת, זו הייתה הרגשה חמימה ומרגיעה של גופו של מישהו אחר כנגדו ושיער חום ורך מלטף בעדינות את סנטרו.
אולי זה היה הריח של האדם המחובק כנגד חזהו, הקצב הלא יציב של נשימתו נוגע קלות וצורב את עורו של ג'ונגקוק, שהעירו אותו. לג'ימין היה ריח של צבעונים וערבוב של קפה וקינמון. לפעמים, היה לג'ימין הריח של החופים האפורים של בוסאן. לפעמים, היה לג'ימין ריח של בית.
לא משנה מה הייתה הסיבה להתעוררותו הפתאומית, כשהיה ער מכף רגל ועד ראש, ג'ונגקוק הידק את אחיזתו סביב מותניו של הנער הבוגר בניסיון חסר תועלת להביא את ג'ימין, שישן בשלוה לצדו, אפילו קרוב יותר, סוגר כל מקום אפשרי שהיה עדיין ביניהם. הקטן יותר רעד קלות תחת מגע ידו, מנענע את פניו עוד כמה סנטימטרים קרוב יותר, מספיק כדי להישאר במקום האהוב עליו – צווארו הרך של ג'ונגקוק, הקצה הקר של אפו נוגע בעור החם ומשאיר צמרמורת לאורך הדרך.
ג'ימין עדיין ישן, אפילו עם תנועותיו המגושמות של ג'ונגקוק, חיוך מעורפל תלוי על שפתיו. עפעפיו של ג'ימין היו עדיין סגורים וג'ונגקוק התבונן באופן שבו ריסיו נצצו בקרני השמש של הבוקר, פוסע ללא הבחנה וללא הזמנה פנימה דרך החלון של החדר, מאיר חלק מחזהו העירום ומרקד על עורו החלק, המזמין.
לרגע קצר, ג'ונגקוק תהה אם הכול אינו רק חלום יפה. גם אם כן, הוא יילחם נגד גיהינום, גן עדן ואפילו בכדור הארץ כדי לא להתעורר שוב. אבל החום שקורן מגופו של ג'ימין, הלחישות החלושות והדוממות שנמלטו משפתיו הוורודות והדרך שבה ירכיו העבות משתלבות בין ירכיו שלו, היו אמיתיים מדי, חדים מדי מכדי להיות פשוט אשליות.
הזיכרונות שהציפו את מחשבותיו בצורה כל אומללה נראו לא מציאותיים, למרות שהלילה הקודם נשמע סוריאליסטי כמו ששניהם שוכבים עכשיו, ביחד, שום דבר חוץ מעור כנגד עור, חולקים את אותה מיטה בסדינים לחים שם נתן בשמחה את לבו – וכל כך הרבה, הרבה יותר, לגוף ששכב עכשיו צמוד לחזהו.
YOU ARE READING
BTS וואן שוטים מתורגמים
Fanficסיפורים קצרים של פרק 1 או 2 על שיפים שונים. * שימו לב לאזהרות לפני כל סיפור *