0.5

1.4K 94 21
                                    

  Jimin evet anlamında başını salladı.

+Hiç öyle gözükmüyorsun..
-Hayır, ben iyiyim Tae

  Jimin telefonunu bırakıp odasına koşar adımlar ile çıkmıştı. Telefonuna bildirim gelince Tae bunun bir fırsat olduğunu düşünüp telefonu eline aldı. Bildirimlerinde  göz gezdirdi. Ve İnstagram dan son mesajlaştığı kişiye baktı. Gözleri fal taşı gibi açıktı ama yüzünde bir sırıtma vardı.

  Jungkook Jimin' in görüldü atıp mesajlarına cevap vermemesine sinirlenmişti.

 Telefonu koltuğa fırlatıp cevap vermesini beklerken uykuya dalmıştı. Daldığı uykudan telefon bildirimi ile uyandı.

-

ımshooky - park.chim

Chat Odası

Bende seni seviyorum <3

-

Jungkook telefonunu kapattı. Ayağa kalkıp saçlarını ellerinin arasına aldı. Ne yapacağın şaşırmıştı. Böyle birşey yapmaya gönlü elvermesede zorundaydı. Yoongi' den hoşlanmayı kestiğini Jimin ile kanıtlayacaktı. Ama ona bundan bahsedecek olursa Jimin'in kabul etmemesinden korkuyordu.

Taehyung yaptığı piçliğin hesabını Jimin' e nasıl verecek onu düşünüyordu. Ama onların beraber olmalarını çok istiyordu.

Taehyung Jimin' e yaptıklarını anlatmak için yanına gitti. Jimin duştaydı. Yatağa oturup gelmesini bekledi. Geldiğinde Jimin'e.

+Jimin.

- Efendim Tae..

+ Jungkook senden mi hoşlanıyor.

- Bilmiyorum

+Peki neden bana bunu söylemedin.

- Bilmiyorum

+Jimin iyi misin?  Kızardın sanki.

- Yooo. Ne kızarması kızarmadım

Jimin iki elini iki yanağın koydu, sıcaktı. Onun konusu ne zaman açılsa böyle olurdu.

+ Sende Jungkook' u sevdiğine göre artık çıkabilirsiniz.

- Hayır Tae Hazır değilim. Nedenini bilmiyorum. Ben, ben, ona inanmıyorum.

+Hadi ama gerçekten mi ?

- Her gün başkasını seven birine neden inanayım ki

+ Ona itiraf etmeyi düşünüyor musun??

- Hayır asla!

+Peki biri senin yerine itiraf etse.

Jimin Tae'nin ne yaptığını anladı. Tae'ye sinirli bakışlar atıp,

- Ver telefonumu, diye bağırdı.

Telefonu eline alan Jimin gördüğü mesaj karşısında heyecanlandı. Jungkook yarın sabah ders girişinde okulun önünde olmasını istiyordu.

Jimin telefonu Tae'ye gösterince

+Bence çok iyi yaptım, artık çıkıyorsunuz..

Tae'nin mutluluğu az sürmüştü. Çünkü arkasında onu kovalayan bir Jimin vardı.

  - Buraya gel. Seni yakalarsam öldüreceğim Taeeee!!!

-

Sabah;


  Jimin ne giyeceğinden kararsız bid şekilde dolabının önünde beklerken Tae arkadan

+ Sexy giyin sexy, diye bağırıyordu

- Offf Tae dalga geçeceğine biraz yardımcı olsan

+ Peki o zaman bunlar senin için en iyisi.

Elindeki tasma ve kuyruğu Jimin'e yönelten Tae' nin suratında kaygılı bir gülümseme vardı. Her an dayak yiyebilirdi.

- Tae.. BUNLAR NEEE!!!

+Şey ya bunlar Hoseok'a sevgililer günü hediyesi için. Ama senin olabilir.

Jimin Tae'nin elindekilerini alıp yere attı. Tae olayın ciddiyetini anlayıp arkadaşına yardımcı oldu.

Giyinip okulun yolunu tuttular Jungkook okul kapısında bekliyordu. Jimin'i gördüğünde ise ona doğru yürüdü ve sarıldı. Jimin ise öylece durdu ve sarılıp sarılmamak arasında kaldı.

+Bu gün okulu eksek sana uyar mı?

- U- uyar.

*Uyar.

+Şey sadece Jimin ve ben yalnız.

Tae Jimin'e baktı ve Jimin'in beni tek bırakma der gibi baktığını gördü.

* O zaman Jimin'de gelemez, diyip Jimin'in kolundan tutup kendi yanına çekti.

Jungkook peki anlamında kafasını salladı.

+Peki o zaman nereye gidelim?

- Bilmem

*Bilmem

+Bar, o zaman bara gidelim.

Jimin ve Tae pek istekli olmasada gittiler.

Kitap pek içime sinmedi silmek ve silmemek arasında gidip geliyorum. Yazarken pek eğlenerek yazdığım da söylenemez. Neyse önemli olan sizlerin beğenmesi. ✨✨✨

Umarım beğenmişsinizdir. ✨✨

Vote ve yorum atmayı unutmayın.. 💦

Instagram | JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin