"Hala endişeliyim" derken ağzına büyük bir ekmek parçası attı Luhan.
"Luhan iki masa önümüzde oturuyorlar ve onları gayet rahat görebiliyorsun."
"Hassiktir bunların ikisi niye telefonlarını değiştirdi?"
"Numaralarını alıyorlardır Luhan.Şu yemeğini ye artık ekmek yiye yiye ekmek olacaksın."
"Yiyeyim ben yemeğimi değil mi?Bence de yiyeyim."
"Sevgilim olduğun için çok şanslıyım.Senin gibi koruyucu ve tatlı birisini bulamazdım."
Dediğinde Luhan'ın ağzına attığı tavuk boğazına kaçtı.
Sehun hızlıca ona su içirdi ve hafifçe güldü.Alışmıştı Luhan'ın bu hallerine çünkü ne zaman güzel bir şey söylese Luhan'a bir şey olurdu.
Luhan suyu hızlıca içtikten sonra Sehun'un gözlerinin içine baktı ve ağzından "Seni çok seviyorum iyi ki hayatıma girip beni bu bok çukurundan çıkardın." Cümlesi çıkmasıyla Sehun utanarak gözlerini kaçırdı ve masanın başına dikilen biri uzun biri kısa bedene baktı.
"Çok sıkıldık da biraz yanınıza gelelim dedik ama meşgulseniz gidelim." Dedi Baek içtenlikle.
"Hayır hayır gelin oturun."-L
"Ulan tam bir tablolar be."-C
"Chanyeol sus kardeşim."-S
"Aman Sehun ne dedim be iltifat etmek de suç."-C
"Neyse,Baek projen nasıl gidiyor?"-S
"Bir kaç tablo kaldı ondan sonra sergi açılacak umarım."-B
"Sergi?Tablo?"-C
"Chanyeol Baekhyun resimde çok iyidir.Bu sene de ilk sergisi açılacak."-S
"Vay canına!O tabloları görmek isterim Baek!"-C
"Sergi açıldığında görürsün Chanyeol şu an kimseye göstermiyorum."-B
"Yaa o kadar bekleyemem sabırsızım ben."-C
"Beeelki gösteririm ama küçük bir ihtimal."-B
"Otursanıza." dedi Luhan
"Ay evet ayakta kaldık otur Chanyeol."-B
"Bu arada aklımıza bir fikir geldi o yüzden geldik bu akşam hepimiz lunaparka mı gitsek?"
Baek,Chanyeol'ün dediği şeye karşı taraftan gülümseyerek onay beklediğinde Luhan onun tatlılığına dayanamayıp hemen cevap verdi.
"Tamam olur Baek için de bir mola olur sabah akşam çalışıyor."-L
"Yaaa Luhaan seviyorum seni." Diyip sarılmaya çalıştı Baek,Luhan her ne kadar istesede soğukkanlılığını korumak için "Baek yılışma." Dedi gülerek.
Chan,Baek'e bakakalırken Sehun imalı imalı Chan'a bakıyordu.
Koyu sohbete daldıktan sonra zili fark etmediklerinden derslerine geç kaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceza//ChanBaek
FanfictionBaekhyun her ne kadar Chanyeol konuşmamaya çalışsada sohbetine tutulmuş ceza boyunca onunla konuşmuştu.Chanyeol ise sohbete değil Baekhyun'un kendisine tutulmuştu. (Arada Texting olacak)