CB//4

8 1 0
                                    

Kimin konuştuğunu anlamanız için isimlerinin baş harfini yazacağım

B-"Ah buraya gelmeyeli uzun zaman oluyor."

L-"Tanrım,Baek başka bir yere gidebilirdik."

Baek Lu'nun gülümseyerek kolunu tutarak;

B-"Hayır hayır ben istedim burayı.Hadi ilk olarak atlı karıncaya binelim."

CS-"Atlı Karınca?" diyince Luhan tarafından karınlarına dirsek yediler.

B-"Ailemle her ayda 1 kere olan bir lunapark gecemiz vardı ve ben mutlaka bu atlı karıncada beyaz olan atlara binerdim."

C-"E sonra ne oldu?Artık yapmıyor musunuz?"

B-"Sana söylemedim değil mi, ben ailemi yaklaşık iki yıl önce kaybettim ."

C-"Baek ben... özür dilerim."

B-"Sorun değil Chan.Hadi binelim."

C-"Şey ben binmesem."

L-"Neden?Karizman mı çizilir Bay Chanyeol."

C-"Yok ondan değil,Ben istemez miyim Baek-yani sizinle güzel güzel zaman geçireyim.Küçükken ben atlı karıncaya binecekken çocuğun birinin atlardqn düşmesiyle şey olmuştu...O yüzden travma oldu bende..."

B-"Ov ov Chanyeol sen binme biz binelim çocuklar."

Demesiyle onlar bindi (her ne kadar Sehun utansa da)ve Chanyeol kamerayı açtı her fırsat bulduğunda Baek'i çekerdi ve o fotoğraflara bakıp  mutlu olurdu.

"Chanyeol-aahh" diye gülerek bağırıyordu Baek.Chanyeol ise onun bu tatlı sevincine daha da gülüyor ve "Baekhyun-aah" diye karşılık veriyordu.

Atlı karınca çalışmayo durdurduğunda herkes indi ve çarpışan arabalara doğru yöneldiler.Baek Luhan'ın yanına giderken "Hop dur bakalım bugün her şeye Luhan ile bineceğim izin var değil mi Byun Baeakhyun?"

B-"Ah tabiki bana fark etmez."

C-"Beni kaybetmekle büyük hata yaptın Oh Sehun.Uzmanlık alanım bu oyuncak."

B-"Artık benim eşimsin seni benden alamaz."derken Chanyeol'ün koluna sarıldı Baekhyun ve Sehun'a dil çıkardı.

S-"Ahh çok pişmanım Chanyeol-ah nolur geri dön." dedi alayla ve gülerek.

L-"Hadi oyalanmayalım da binelim yoksa diğer şeylere binemeyeceğiz." dediğinde herkes içeri girmeye başladı.

C-"Hangi renge binelim Baekhyun?"

B-"Beyaz!"

C-"Tamam gel hadi."

Hızlıca bindiler ve Baek "Çarp onlara Chanyeol!!" diye ciyaklamaya başladı.Chanyeol çarpışan arabaları bile mükemmel sürerdi ama Baek istedi diye oraya buraya ve Sehun'lara çarpıyordu.Çarptıkları her an  öne doğru eğiliyorlardı ve Baek gülerek bağırıyordu.Onun bu keyifli halini gördükçe Chanyeol daha da keyifleniyor ve Sehunlara çarpıyordu

L-"Chanyeol sikicem git başkalarına çarp bizimle sorunun ne?!"

S-"Luhan hadi ama çarpışan arabalardayız bu kadar ciddi olma."

L-"Tamam lan sen kaşındın." dedikten sonra Sehun'un kucağına doğru eğildi ve direksiyonu devraldı ve Chanyeol ile Baekhyun'un arabalarına sertçe çarpmaya başladı.Sehun haklıydı bu kadar ciddi olmamalıydı.Bu sefer o da bağırarak gülmeye başladı.

💕🏹💕

Neredeyse tüm oyuncaklara binmişlerdi ve ev yoluna koyulacaklarken Chanyeol "Dönme dolaba da binsek..?"

L-"Chanyeol annem ağzıma edecek saçmalama."

B-"Şey,ben de binmek istiyorum aslında."

S-"O zaman siz binin Ben Luhan'ı eve bırakıp ordan eve geçerim Chan sende Baek'i eve bırakırsın."

C-"A-ah tabiki"

B-"Hadi gidelim Channie!" dedi heyecanla.Luhan çok güvenmese de onu orada bıraktı ve gitti.

Chanyeol,Baekhyun dönme dolabın önünde beklerken hızlıca biletleri aldı ve yanına gitti.Bindiklerinde Baek çok heyecanlıydı,Chanyeol için ise bu durum çok özeldi çünkü Chanyeol,o dev çocuk,yükseklikten korkuyordu ve şu zamana kadar sadece sevdikleri,değer verdiği insanlarla binmişti.Bu kişiler ise annesi,babası ve ablasıydı.Anlayacağınız Baek onun gözünde bayağı değerliydi.

Dönme dolap neredeyse yukarıya gelecekken Chanyeol,Baek'in elini sıkıca kavrayıp gözlerini sıkıca kapattı.

"Chanyeol iyi misin?"

"Aaaa,şey ben,ah,yükseklikten korkuyorum da belki sen yanımdayken biraz da olsa atlatırım diye düşünmüştüm,sanırım yanıldım."

"Hayır,Hayır yanılmadın bak tam tepedeyiz.Etrafına bak manzara çok güzel değil mi?"

Chanyeol hala korktuğundan Baekhyun'un ellerini bırakmadan gözünü yavaş yavaş açtı.Büyülenmişcesine etrafına baktı çünkü her bindiğinde tepeye yaklaştıklarında gözünü sımsıkı kapar ve açmazdı bu yüzden ağzından sesli bir "woah" çıktı.

"Mükemmel değil mi?Babam çok güzel resim çizerdi,bu manzarada annem ile beni çizmişti.Tabii tabloya ama ben istediğimde kağıda da geçirmişti.Onu hiç yanımdan ayırmam." diyip özenle katlanmış bir kağıt çıkarıp açtı.Chan gözlerini büyüterek resme bakmıştı resmen gerçek gibiydi.

"Şimdi izin verirsen fotoğrafını çekip seni çizebilir miyim?Burada hep birini çizmek istemişimdir.Hem sergime de koymak isterim"

"Sergi?" diye sordu Chanyeol.

"Ah evet sergi.Resim sergim olacak.Seni çizmeyi de çok isterim bu manzara ile muhteşem duruyorsun!"

Chanyeol yemekhanede Sehunun bunu söylediğini hatırladı anlaşılan Baekhyun da unutmuştu o yüzden bunu çok umursamayarak utanarak kabul etti ve elini bırakıp poz verdi Baekhyun hemen onun fotoğrafını çekti ve elini geri tuttu.Dönme dolap aşağı doğru hareket etmeye başladığında Chanyeol küçük bir oh çekti ve indiler.

Güzelce sohbet ederek Baek'i evine bıraktı Chanyeol ve kendini eve gidince direk çok mutlu bir şekilde yatağa attı.Baek'le yaşadıklarını düşünüp sarıldığı yastığına küçük küçük çığlıklar atarak sonunda uykuya daldı.

Baek'le yaşadıklarını düşünüp sarıldığı yastığına küçük küçük çığlıklar atarak sonunda uykuya daldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Love Ya'💕

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ceza//ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin