Η καλη μερα απο το πρωι φαινεται

38 7 0
                                    

Έμιλυ P.OV.
Μανα:Ξυπνα επιτελους παιδι μου κοντευει να βραδιασειι.
Εγώ:Ελεος δηλαδη ρε μανα δεν μπορουμε ουτε να κοιμηθουμε σε αυτο το σπιτιι.Πφφ.

Με το ζορι συκωθηκα απο το κρεβατι και πηγα στο μπανιο για να πληθω.Καθως πλενομαι μου ερχεται ενα μηνυμα στο κινητο.Λογικα η Μαρία θα ειναι σκεφτομαι θα της απαντησω αργοτερα.Κατεβηκα να φαω πρωινο μαζι με τους γονεις μου και τον αδελφο.

Εγώ: Καλημεραα
Μπαμπάς:Τετοια ωρα ο κοσμοςς λεει καλησπερα
Εγώ:Οχουυ ρε μπαμπα ασε με να χαρειςς.

Και οπως ηταν αναμενομενο αυτο το ηλιθιο υποκειμενο,ο αδελφος  μου εσπασε τα νευρα ελεοςς.
Μολις τελειωσα το πρωινο θυμηθηκα οτι ειχα ενα μηνυμα και πηγα τρεχοντας μεχρι το δωματιο μου.

Νέο μήνυμα:
Μαρία:"Καλημεραα.Σημερα να ξερεις θα περασω να σε παρω και θα παμε εξω σε κλαμπ.ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΑΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ.

Πφφ..Τα βαριεμαι τα κλαμπ.Αναρωτιεμαι πως τα παιδια της ηλικιας μν πηγαινουν εκει αλλα πφφ βλακεια ερωτηση διοτι πανε για αλλους λογους.Πινουν γινονται λιωμα και κανουν χαζομαρες.Τωρα που το σκεφτηκα πρεπει να παω να ρωτησω και τους γονεις μου.

Εγώ:"Καλαα.Κατσε να ρωτησω τους γονεις μου και θα σου πω".

Προχωραω στο σαλονι και βλεπω τους γονεις μμ να καθονται στον καναπε και να βλεπουν τηλεοραση.Παω κοντα στο μπαμπα μου και του λεω:

Εγώ: Μπαμπουλη μουυυ.Θα μου κανεις μια χαρουλαα.
Μπαμπάς:Οχχ.Πες μμ βρε που θες να πας.
Εγώ:Πω πω πως με ξερεις.Να μωρε που ειπε η Μαρία να παμε εξω το βραδυ ξερεις σε κλαμπ και τετοια.Κοιτα εγω ψιλοβαριεμαι αλλα δεν θελω να της χαλασω το χατιρι.
Μπαμπάς:Αντε μωρη τσαπερδονα σε αφηνω να πας διοτι σου εχω εμπιστοσυνη.Αντε και καλα να περασεις.Θα αφησω χρηματα στο μαρμαρακι να τα περεις πριν φυγεις και να μην πιεις πολυ.
Εγώ:Εισαι ο καλυτερος μπαμπακας του κοσμουυ.Σ'αγαπώω❤*του εδωσα ενα φιλακι στο μαγουλο*
Μαμά:Εγω φιλι δεν εχω?:(
Εγω:Πω πω πολυ παραπονιαρα μας βγηκες εσυ.Χεχε φυσικα θα σου δωσω και σενα.*φιλι στο μαγουλο*.Ευχαριστωωωω:)

Βαριομουν να της στειλω της τρελης μηνυμα για αυτο την πηρα τηλεφωνο.

Κατα την διαρκεια του τηλεφωνηματος:
Μαρία:Ναιιι??
Εγώ:Ελα μαρηη.Ταξε μου
Μαρια:Σε αφησανν;;
Εγω:Οοο ναιι
Μαρια:Γιουχουυ.Θα το καψουμε αποξεε.Κοιτα να φορεσεις κανενα ρουχο της προκοπης αλλιως θα σε ντυσω εγω με το ζορι.
Εγώ:Οχχ


Spoiler:""Ακόμα να ετοιμαστείς;"
Χευυ γκάιζσσ.Οριστε το κεφαλαιο που μου ζητησατε.Ελπιζω να σας αρεσει.Λοβ γιου ολλλ❤

Φιλουθκιαα💋
Και μην ξεχνατε να πατησετε το αστερακι για να με βοηθησετε στην κανουρια αρχη που κανω.❤

Ανεπιτρεπτη αγαπη❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora