Part-4

84 7 0
                                    

​ေဆး႐ုံကျပန္​လာတဲ့ လမ္​းတစ္​​ေလ်ွာက္​ ကား​ေလးအတြင္​းမွာ ၿငိမ္​သက္​လ်က္​........

တ​ေရြ႔​ေရြ႔သြား​ေနတဲ့ ကား​ေလးအတြင္​းမွာ​ေတာ့ အ​ေတြးကုိယ္​စီျဖင္​့သာ......

Sehun ​ေဘးမွ ႏွစ္​ၿခိဳက္​စြာ အိပ္​​ေမာက်​ေနသည္​့ ​ေကာင္​ငယ္​​ေလးအားၾကည္​့ကာ ​အ​ေတြး​ေတြက ​ေတာင္​စဥ္​​ေရ​ရာမရ.........

" ဒီလုိ​ေရာဂါမ်ိဳးက ကုသဖုိ႔က​ေတာ့ ခက္​ခဲပါတယ္​။ သူတုိ႔တကယ္​ လုိအပ္​​ေနတာက ခ်စ္​ျခင္​း​ေမတၱာနဲ႔ ဂ႐ုစုိက္​မႈပါပဲ"

"အထူးသျဖင္​့ ငယ္​စဥ္​ကရခဲ့တဲ့ စိတ္​ဒဏ္​ရာ​ေတြ၊ ဝမ္​းနည္​းစရာ​ေတြ​ေၾကာင္​့ ဒါမွမဟုတ္​ ​ေမြးရာပါခ်ိဳ႕ယြင္​းခ်က္​​ေၾကာင္​့ လူနာက ဥာဏ္​ရည္​ဖြ႔ံၿဖိဳးမႈ အားနည္​းသြားတာပါ"

"သူ႔​ေပၚ အမွန္​တကယ္​ ​​ေႏြးေထြးၿပီး ၾကင္​ၾကင္​နာနာ ဆက္​ဆံ​ေပးရင္​ တျဖည္​းျဖည္​းနဲ႔​ေတာ့ ​ေကာင္​းလာႏုို္​င္​ပါတယ္​"

"အခုလူနာက စိတ္​ဒဏ္​ရာ တစ္​ခုခု​ေၾကာင္​့ ဒီလုိမ်ိဳးျဖစ္​သြားခဲ့တာလုိ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ယူဆပါတယ္​"

"အကယ္​၍ ပတ္​ဝန္​းက်င္​အသစ္​မွာသာ သူ႔ကုိ ​လုိအပ္​​ေနတဲ့ ခ်စ္​ျခင္​း​ေမတၱာ​ေတြ ဂ႐ုစိုက္​မႈ​ေတြရလာမယ္​ဆုိရင္​ ျပန္​​ေကာင္​းလာႏုိင္​​ေျခ ႐ွိပါတယ္​"
______________________________________°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
"ငယ္​​ေလး.........ငယ္​​ေလး............"

"Aww hyung ....ဘာ​ေျပာမလုိ႔လဲ"

"Hyung ​ေခၚ​ေနတာ ၾကာလွၿပီ။ ဘာ​ေ​တြေတြး​ေနတာလဲ"

"Hyung.......ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ သူ႔ကုိ​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​​ေပးရ​ေအာင္​​ေလ"

"ကြၽန္​​ေတာ္​​ေလ သူ႔ကုိ မိဘမဲ့​ေဂဟာကု္ိလည္​း မပုိ႔ခ်င္​ဘူး။ အဲ့ဒီကုိ​ေရာက္​သြားရင္​ သူ႔အ​ေျခအ​ေန ပုိဆုိးသြားမွာလည္​းဆုိးတယ္​"

"Omm ငယ္​​ေလးသ​ေဘာ​ေလ"

"Wow တကယ္​​ေနာ္​ hyung အာ့​ေၾကာင္​့ hyung ကုိခ်စ္​​ေနရတာ"

ကြၽန္​​ေတာ္​့စကားၾကား​ေတာ့ မ်က္​ဝန္​း​ေလး​ေတြမ်ား တစ္​လက္​လက္​နဲ႔။ ဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​ ​ေပ်ာ္​​သြားရလား......

​ေနာက္​ဆုံး​ေသာ ​ေတာင္​းဆုWhere stories live. Discover now