Stojí me s Romanem na letišti a čekáme až nám oznámí let. Už čekáme hodinu a pořád nic. Roman ještě nikdy neletěl tak se těší ale víc se těší až uvidí svůj vzor.
Oznámili nám let tak vcházíme do letadla a nechávám Romana seděl u okénka.
Jako vždy prospím celý let. Vzbudím se až když přistaneme. Vycházíme z letadla a chytneme se za ruce.
Ronaldo říkal že na nás počká na letišti. Chvilku stojíme před letištěm a pak už ho vidím rozběhnu se a pevně ho obejmu.
Po našem přivítání se otočím na Romana který stojí a s otevřenou pusou na nás kouká.
,,Tak tohle je můj bratr'' Řeknu když vidím že Roman není schopný pohybu a něco říct.
Ronaldo se k mému překvapení rozejde a říká : Jsem rád že tě konečně poznávám hodně jsem o tobě slyšel.
Potěšení je na mé straně a doufám že si o mě slyšel jen to dobré.
Potom se rozejdeme k autu no spíš limuzíně oni si něco povídají tak jim dávám prostor.
Po cestě je nevnímám a přemýšlím nad tím jestli o tom mám říct i Tomovi, protože všichni jsme nejlepší kamarádi i když teď s Romanem chodím.
Kvůli tomuhle důvodu by mohl pochopit proč jsem to neřekla prvně jemu nebo nevzala zrovna jeho.
Z přemýšlení mě vytrhne otevírání dveří od auta a v tom si uvědomím že už jsme na místě.
Když vystoupíme tak vezmu Romana za ruku a vedu ho k domu. Kde by si chtěl spát zlato? pokládám mu otázku. To mi je jedno hlavně ať je to s tebou. Jenom se nad tím pousměju.
Další kratší část doufám že se líbí ❤
ČTEŠ
Nevlastní bratr
Teen FictionMít bratra fotbalistu a ještě k tomu to tajit není zrovna lehké. Šestnáctiletá Laura se stím ale musí vypořádat. Jak si tím prochází? Jak s tím vším naloží?