Právě volám s Ronaldem a mám v plánu se ho opatrně zeptat jestli by jsem jim to mohla říct a jestli by mohli přijet se mnou.
Už už chtěl Ronaldo končit tak jsem se ho zeptala.
Hele nemohla by jsem to říct dvěma kamarádům, vždyť kluci z týmu a tvoji kamarádi to taky ví.
Chvíli bylo ticho a poznala jsem že jsem ho dost zaskočilo.
Potom najednou řekl že jestli jim věřím a opravdu vím že to nikomu neřeknou tak že jim to říct můžu.
Bavili jsme se ještě o tom že by přijeli se mnou ale řekl mi že může jenom jeden ze ať chvíli počkám.
Až jsme skončili hovor tak jsem se připojila do videochatu za Tomem a Romanem.
Opatrně jsem jim to řekla a čekala jejich reakci oba dva na mě koukali s otevřenou pusou.
Ale naštěstí to vzali docela dobře. Večer jsem měla jet k Romanovi a spát u něj Tom nemohl. Bála jsem se toho protože jsem k němu už dlouho něco cítila ale na druhou stranu jsem se těšila.
Věděla jsem že on bude ten koho se zeptám jestli se mnou pojede za bráchou.
Vždycky jsme k sobě měli blíž ale Tom knam patřil.
Večer mě taťka odvezl k němu domů. Hned co jsem zazvonila se rozrazily dveře a v nich stál Roman jenom v trenkách, byl tak sexy ale tuhle myšlenku jsem zahnala.
Obejmuli jsme se a hned měl tisíc otázek. Všechny jsem mu zodpověděla a on to pořád nechápal.
Zeptala jsem se ho jestli by jel se mnou a on na mě skočil a řekl že tohle už je snad sen že to nechápe a že bude nadšený když bude moct jet a já byla šťastná že to vzal takhle.
Povídali jsme si a potom nahodil téma ,,já a kluci"
Řekla jsem mu že to je stejně jedno že ten dotyčný mě stejně nechce a přišlo mi nesmyslné to už dál tajit. Řekla jsem mu že se jmenuje Roman a on mi na to řekl že ten kluk se stejným jménem musí být asi dost šťastný kluk.Tak jsem se ho zeptala jestli je šťastný on se na mě nevěřícně podíval a pak mě políbil a řekl miluju tě a děkuju za všechno.
Pak už si jenom pamatuji že jsem mu usnula v náruči.
Ráno jsem se vzbudila a pořád jsem mu ležela na hrudi on byl tak dokonalý když spal.
,, Já vím že na mě koukáš ''
Jenom jsem se nad jeho slovy usmála a znovu se k němu přítulila.Mame tady další část jak se vám líbí? Pořád je to nic moc ale v příštím díle už se něco stane.
ČTEŠ
Nevlastní bratr
Novela JuvenilMít bratra fotbalistu a ještě k tomu to tajit není zrovna lehké. Šestnáctiletá Laura se stím ale musí vypořádat. Jak si tím prochází? Jak s tím vším naloží?