A madár és barátai 2.rész (2. és 3.rész)

8 0 0
                                    

  Ástak és ástak,de egyszer csak kezdett beomlani az alagút.Erre Aladár annyira megijedt,hogy segítségért kiáltozott.Szerencsére ezt egy vakond meghallotta,és kisegítette Aladárékat a föld alól.Miután kijutott mindenki,a három jó barát megköszönte a vakond segítségét.

  Ezután gyalogolniuk kellett Párizsba. Éjszaka be is értek Párizsba nagy örömmel,de úgy elfáradtak,hogy pár perc után  egy kukában aludtak.                                                                             Másnap felkeltek,és útnak indultak a városban. Mázlijukra Süni rakott el pénzt,és kértek egy emlék fotót az egyik árusnál.A képen hárman álltak,mögöttük a Versailles volt.

                                                                            Később:

-Most irány London! -mondta izgatottan Nyúl.

  Útközben Süni ráált egy hosszú sínre:

-Ez meg mi? - Süni kérdezte a többieket,akik a sín mellett voltak.

-Olyan ismerős ez a dolog...- mondta  halkan Nyúl.

VÁRJUNK! AZ OTT A TÁVOLBA EGY VONAT!M-MEG EZEN KÖZLEKEDNEK A VONATOK!VIGYÁZ-Z! -dadogott félelmében Aladár.

 Süniben "megfagyott" a vér. Mivel a Nyúl átgondolta a helyzetet, amikor futni kezdett Süni felé,a vonat látszólag elütötte:

-NEEEEEEEEE! -ordított fel Nyúl és Aladár.

A következő pillanatban sírtak,de tudták mi a céljuk.

  Eljutni Londonba.

A madár és barátai 1.évadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz