JENNIE ;
"Jennie-yahh hadi uyan,yarın büyük gün. Alışveriş yapmamız gerek!"
Jisoo'nun sesleriyle gözlerimi açtım ve "Ne büyük günü ya??" diyerek yastığımı Jisoo'ya doğru fırlattım.
Jeton sonradan düşmüştü, yarın We Got Married'in ilk bölümü için çekimler başlayacaktı.
Bir an yerimde doğruldum ve telaşlar içinde üstüme bir şeyler geçirmeye başladım. "O YARIN MIYDI YA???"Jisoo benim halime gülüyordu ve bir yandan da dalga geçiyordu, "Senin dünyadan haberin yok.Niye seni seçmişler ki! ㅋㅋ"
Jisoo'ya alaycı bakışlarımdan takındım ve bir yandan giyinip bir yandan da saçlarımı yapmaya başladım.
Aradan 5 dakika geçtikten sonra Jisoo'ya seslendim.
"Jisoo-yahh ben hazırım hadi çıkalım."
Lisa oturduğu yerden kalktı ve hızlı bir şekilde yanıma gelip, "Nereye gidiyorsunuz unnielerim?" dedi.JS: "Unuttun mu Lisa?!"
LS: "Neyi?"
JS: "Şeyi işte!"
LS: "Neyi ya!!"
LS: "HAAA,WE GOT MARRIED!!"
Lisa mutluluktan zıplar bir şekilde hem beni öpüp hem sarılıyordu, "İYİ ŞANSLAR UNNIE,ÇOK GÜZEL KIYAFETLER SEÇ!! YARIN İÇİN ÇOK HEYECANLIYIM!! ㅋㅋㅋㅋ"
Lisa'nın çığlıklarını duyan Rosé yanımıza gelmişti, "Ne bu neşen Lisa?"LS: "Rosiee,Jennie unnie We Got Married'de giyeceği şeyler için alışveriş yapmaya gidecek!!"
Rosé bir anda sevinçle zıplamaya başladı "Güzel şeyler seç unnie,senin tarzına güveniyorum ama biliyorsun,yarın daha bi önemli! ㅋㅋ"Lisa ve Rosé'ye sıkı sıkı sarıldıktan sonra Jisoo'yla odadan ayrıldık ve menajerimle arabaya binip,alışveriş merkezine doğru yola çıktık.
Yol boyunca heyecandan dizlerimi sallıyordum, Jisoo bu davranışlarımı fark ediyor ve bana tatlıca gülümsüyordu. Gerçekten yarın kimle beraber olacağımı çok merak ediyordum. "EXO? Hmm bence olmaz,ünlüler çünkü. BTS? Bence kesinle onlar olmaz,onlar baya ünlüler. Ee başka kim kaldı ki?" Kendi kendime böyle konuşup kafayı yiyordum ki menajerimin sesini duydum "İnebilirsiniz kızlar."
Jisoo'nun elini tuttum ve tüm mağazalara bakmaya başladık.JS: "Önce yarınki ilk çekimlerde ne giyeceğine bakalım,sonra öbür çekimler için bir şeyler düşünürüz."
JN: "Şu mağazaya girelim mi?"
JS: "Olmaz onlar sana göre fazla rüküş,şuraya gidelim."
JN: "Peki."
Grubun tarz ikonu olarak bilinirken an itibariyle Jisoo unnie rolümü almıştı ㅋMağazaya girdiğimizde ilk karşılaştığımız şey bizi tanıyanların çığlıklarıydı, "AMAN TANRIM JISOO VE JENNIE!"
Onlara hafifçe gülümseyerek sessizce susmalarını söyledim çünkü sürekli fotoğrafımızı çekmeye çalışanlar olacak ve rahatça alışveriş yapamayacaktık.Çalışanlar da bizi dinlediler ve sustular.Onlara sessizce teşekkür ettim ve mağaza içinde gezinmeye başladık. Jisoo'nun ilk dikkatini çeken bir elbise olmuştu. "Bu nasıl Jen?"
Yüzümü hafif ekşiterek beğenmediğimi belirttim.Elbiseyi yerine koydu ve başka bir elbiseye daha rastladı "Peki ya bu?"
"Olmaz unnie, rahat bir şeylere ihtiyacım var." dedim.
Jisoo elbiselere bakmaktan pes etti ve ikimiz de mağaza içinde bana uygun ve rahat bir şeyler bakmaya başladık.
İlgimi ilk çeken pembe ama ışıltılı bir bluz ve beyaz bir pantolon olmuştu.
Jisoo'ya beğendiğim şeyleri gösterdim,
JS: "Jennie, biliyorum tarzın mükemmel ama yarın için ışıltılı bir şeyler yerine daha sade bir şeyler bakmaya ne dersin?"Jisoo haklıydı,biraz daha kıyafet aramaya başladık.Ama ne olursa olsun hiçbirimiz birbirimizin seçtiği kıyafetleri beğenmiyorduk.Çıkarken mağaza çalışanlarına teşekkür ettik ve oradan ayrıldık.
Bir anda en sevdiğim mağazalardan birine rastladım, "Unnie bu mağazaya bayılıyorum,hadi girelim!"
Jisoo'yu sürüklemeye başladım ve mağazaya girdik,hemen bir şeyler aramaya başladık.
Yarım saatin sonunda siyah bir bluz,mavi yırtık kot pantolon ve blazerla kombini tamamlamıştık.Ardından ayakkabılara baktık ve onu da bulmuştuk. ;Parayı da ödeyip mağazadan dışarı çıktık. "Bu kombin acayip güzel oldu Jen." Jisoo çok mutlu bir şekilde bana bakıyordu. "Evet,Jisoo unnie.Gerçekten güzel oldu."
3-4 saatlik alışveriş maratonumuz menajerimizin bizi zorla yurda götürmesiyle sona ermişti.
Diğer bölümler için de bir şeyler almıştık,eğer onlar yeterli gelmezse gene kendi dolabımdan bir şeylerle çekimleri gerçekleştirecektik.Yurda girdiğimiz anda Lisa ve Rosé kapıya dikilmiş bizi bekliyordu, "Neler aldınız hemen gösterin!!"
Benim odama geçtik ve yatağımın üzerine oturduk,ben aldığımız şeyleri gösterirken Jisoo,Dalgom'la oynuyordu."Bunları yarınki çekimler için aldım, şunları başka çekimler için aldım.Şu bluzu Jisoo unnie beğendi benim içime pek sinmedi ama sorun olmaz. İşte böyle!" diyerek tüm kombinleri gösterdim. Lisa ve Rosé büyük bir mutluluk içersinde kombinlere baktılar ve ikisi birden bana sarıldı, "Çok güzel olacaksın unnie,sana güveniyoruz."
Daha sonra herkes odalarına çekildi ve ben de kıyafetleri düzgünce yerleştirdim ve yatağa geçtim. O kadar heyecanlıydım ki,nasıl uyuyacağımı bilmiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Got Married Jennie × Jungkook
FanfictionJennie ve Jungkook bir gün başkanlarının yanına gider ve başkanları onlara bir programa katılmak zorunda olduklarını söyler. Daha sonra katılacak oldukları programın "We Got Married" yani diğer adıyla K-idollerin gayri resmi olarak evlendikleri prog...