Bölüm 1

1.1K 59 35
                                    

JENNIE ;

Sabah erkenden kalktık ve diğer üyelerim ile bir şeyler atıştırıp pratik yapmaya koyulduk.Yeni albümümüz için çok sıkı çalışıyorduk bu yüzden gözümüze uyku dahi girmiyordu.Pratiğin en orta yerinde bir çalışanımızın bana seslenmesiyle kafamı çalışana doğru çevirdim.Çalışan bana başkanımızın beni görmek istediğini söylüyordu.Üyelerime endişeli bir şekilde baktım ve onlar da bana kaş göz yaparak gitmem gerektiğini,bir şey olmayacağını anlatmaya çalıştılar.Suyumdan bir yudum aldım ve geri yerine koyduktan sonra çalışanımız ile birlikte başkanımızın odasına doğru gitmeye başladık.Çalışanımız kapıyı açtı ve beni odaya getirdikten sonra başkanımıza selam verdikten sonra odadan ayrıldı. Ayakta duruyordum daha sonra başkanımız "Otur Jennie." dedi ve başkanımızın önündeki koltuklardan birine oturdum. Endişeli olduğum için başkanımızın yüzüne bakamıyordum.Birkaç saniye sonra başkanımız "Evet Jennie." dedi.Onun sesiyle irkildim ve yerimde doğruldum.
YG: "Seni istiyorlar Jennie."

Başkanımızın dediği cümle ile şaşırmıştım. Neden beni istesinler ki?
JN: " Ş-şey,neden ?"

Başkanımız koltuğunu öne doğru çekti ve bana doğru yaklaşarak "Program için."

Başkanımızın bu dediğiyle biraz rahatlar gibi olmuştum,daha kötü haberler duyabilme olasılığım vardı ki bu benim kariyerim açısından pek de iyi olmazdı.

JN: "Biraz daha açabilir misiniz?"
YG: "Bunun olmasını ben de istemezdim ama, We Got Married için. "

Başkanımızın dediğiyle başımdan aşağı kaynar sular döküldüğünü hissettim.Başka bir türden program sanmıştım.Yemek,hayvan.Belki en azından başka bir reality show?

JN: "Başkanım niye ben peki.Niye diğer üyelerim değil? Niye böyle bir teklifi kabul ettiniz?"
YG: "Tekliflerime senin karar verebilme yetkin olduğunu sanmıyordum Jennie.Dediğim gibi ben de istemedim."
JN: "Ama başkanım,bu benim kariyerimi tehlikeye atar!"
YG: "Yapacak bir şey yok Jennie.Kararlar verildi. "
JN: "Peki bu reality showda kim ile yer alacağımı biliyor musunuz?"
YG: "Henüz bir bilgi yok,en kısa zamanda haber verecekler.Her an program için seni çağırabilirler."
JN: "Peki başkanım."
YG: "Şimdi gidebilirsin. "

Koltuktan ayağa kalktığımda elim ve ayağımı hissetmiyordum.Sanki bedenimde değilmişim gibi hissediyordum. Kapıyı açtım ve dışarı çıktığımda içimden ağlamak geliyordu. Ve öyle yaptım. Üyelerimin yanına ağlayarak gittim.Yanlarına gittiğimde beni neden çağırdıkları hakkında konuştuklarını tahmin edebiliyordum.

Benim ağladığımı gören Lisa elinde tuttuğu su şişesini yere fırlattı ve yanıma koştu. "Jennie unni,ne oldu?"
Lisa'nın bu dediğini duyan Rosé ve Jisoo da yanıma geldi ve etrafımı sarıp bana ne olduğunu soruyorlardı.
JN: "We Got Married'de yer alacağım. "
Hepsinin bir ağızdan "Ne?!" dediğini duydum. Bu benim daha çok ağlamak istememe neden oluyordu.

Rosé eliyle saçlarımı düzeltti ve "Neden seni seçmişler unni?" dedi.

JN: "Bilmiyorum Chaeng,bilmiyorum."
JS: "Tamam anlıyorum belki o programda rol almak sana göre kötü bir şey olabilir de sebebi ne?"

Jisoo'nun yüzüne baktım ve bıkkınlıkla "Unni,hâlâ anlamıyor musun? Benden nefret edebilirler!"

Lisa ve Rosé birbirlerine baktı ve sanki dediğim şey onlara da mantıklı gelmiş gibiydi.
Öte yandan Jisoo pratik odasında olan bir rulo peçeteden bir parça koparıp göz yaşlarımı sildi ve "İnsanların bu programın adı üstünde bir "program" olduğunu ve ona göre davranamayacak kadar akılsız olduğunu düşünmüyorum Jendeukie." dedi.
Bu dediği içimi rahatlamıştı. Jisoo'yu bu yüzden seviyordum.Her ne olursa olsun beni mutlu etmeyi başarabiliyordu.
Lisa yanıma geldi ve "Üzülme unni,kimse senden nefret etmeyecek.Biz senin hep destekçilerin olacağız. "

Rosé yanaklarımı sıkarken bir yandan da "Peki kimmiş bu şanslı enişte?" diyordu.
Yanaklarımı sıktığı için pek de konuşamasam da "Bilmiyorum." diyebilmiştim.

JS: "Nasıl bilmiyorum? Bilmen gerekir."
JN: "Başkanımız da bilmediğini söyledi.Üstüme gelme unni."

Jisoo "Tamam şakalaşıyorum." dedi ve bana sıkı sıkı sarıldı. "Hadi pratiğe devam BeulPing!"

Pratiğimizi yaptık ve odalarımıza geçip soğuk bir duş aldık ve biraz da olsun dinlenmek için uyuduk.

Uyandığımda "BeulPing Area" isimli grup chatimiz coşmuştu.

Chichoo: "Bu Jennie de baya uyudu.Uyansa da odasına gelip We Got Married'da eniştemizle ne yapabileceklerini konuşsak ㅋㅋㅋ"

Maymun-Lisa: "Katılıyorum unni.Bu konu hakkında konuşmak beni mutlu etti ㅋㅋ"

Rocepasta: "Jennie unni cidden çok uyudu. Uyandırsam mı?"

Maymun-Lisa: "O senin görevin değil Chaeng ;)"

Chichoo: "Birazdan uyanır herhalde.Neyse eniştemizi merak ediyorum."

Rocepasta: "Kim o şanslı kişi? ㅋㅋㅋ"

Maymun-Lisa: "Popüler bir erkek grubu üyesi mi dersiniz?"

Rocepasta: "Olabilir. Açıkçası ben Jennie unniyi EXO'dan Kai ile çok yakıştırıyorum."

Chichoo: "Böyle deyince kıskandım.Erkek olarak dünyaya gelmemekle nasıl bir şansızlık yaptım ben ?"

Maymun-Lisa: "Peki asıl ben ?"

Chichoo: "Asıl ben!"

Maymun-Lisa: "Asıl ben unni,konu kapandı. "
Rocepasta: "Üzüyorsun Lalisa."

Maymun-Lisa: "Üzülme Chaeng,sen kalbimin sahibisin ;)"

Rocepasta: "ㅋㅋㅋ ♡"

Chichoo: "Tamam susun,konuyu detaylı konuşuruz."

Chichoo: "Hâlâ uyuyor mu cidden ?"

Chichoo: "Aa uyandı!"

Chichoo: "Selam JenJen"

Mesajları kaydırırken yorulmuştum.Ne diye bu kadar çok konuşmuşlar ki? Anlamıyorum uykuyu bu kadar seven tek ben miyim?

JN: "Ben mesajları okurken yoruldum,siz yazarken yorulmadınız mı?

Chichoo: "Yo"

Maymun-Lisa: "Yo unni."

Rocepasta: "Asla ㅋㅋㅋ"

JN: "İyi peki.Hadi gelin odama."

Kızların hepsi aynı anda çevrimdışı oldular ve 1 dakika bile geçmeden odamın kapısı açıldı. Uyuyana kadar tüm gece program hakkında konuştuk ve konuşmaktan yorulunca da herkes kendi odasına geçti ve uyudu.

Gerçekten ne yapacağımı merak ediyordum.Kim ile eş olacaktım? O günün gelmesini gerçekten çok istiyordum.

We Got Married Jennie × JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin