Medya : ALP YENİLMEZ
ALPİN AĞZINDAN
-Takk tak tak
-Gel!
-Abi günaydın,istediğin dosyalar ve anlaşmalar hazır.Abi yanlız bir sorun var.
-Sorun ne fırat!
-Abi...şey
-Söyle lan ne söyleyeceksen artık!
-Abi kızma ama sabah bir telefon geldi ilyas piçi anlaşmayı imzalamayacağını söylemiş.
-Gür sesimle sert bir biçimde bağırdım"ne demek lan imzalamayacağım.Ne zamandan beri benim lafımın üstüne laf söyleniyor.Ben o ihaleyi istiyorum konu kapanmıştır fırat bunun içinmi beni rahatsız ettin"
-Fırat karşısında duran patronunun gözlerinin içine bakmamakta ısrarcıydı çünkü o acımasızdı,korkusuzdu kimse onun gözlerinin içine bakmaya cesaret edemezdi her ihaleyi kazandığı gibi bunuda kazanacağını biliyordu.
"Abi herzamanki yöntemle halledecektim ama sana sormak istedim senide rahatsız ettim affet abi"
-Fırat odadan çıktıktan sonra tam önümdeki bir yığın işe geri dönmüşken telefonum çalmaya başladı arayan tek varlığım dedemdi"efendim dede "
-haylaz torunum beni aramasın,görmeye gelmesin arayıncada hemen efendim dede olalım
-Dedemin sitemli sesini duyduğum anda azar işiteceğimi tahmin edebiliyordum"dede bu aralar biraz yoğunum seni ihmal ettim farkındayım ama en kısa zamanda yanındayım"dedim
-"en kısa zamanı falan yok haylaz herif bu akşam çiftliğe akşam yemeğinde burada olacaksın"dedi ve yüzüme kapattı ona hayır diyemeyeceğimi biliyordu çünkü o halit yenilmezdi ve yenilmezler asla sözlerinin ikiletilmesini sevmezler.RÜYANI AĞZINDAN
Sabah beni uyandıran şeyin telefonun alarm sesi olmasını diliyorum çünkü alarm sesiyse bunu kapatabilme şanşım var ama eğer mervenin cırtlak sesiyse bunu kapatabilmem imkansız
Merve bir yandan kapıyı yumruklamaya bir yandanda bağırmaya devam ediyordu .kapıyı açmamaya devam edersem amcam uyanır ve ikimizi fena halde paralardı.Koşarak kapıyı açtım kapıyı açmamla mervenin boylu boyunca yere kapaklanması bir oldu.
"Ahhh...bok kafalı,insan kapıyı açarken bir kim o demezmi ya da ses vermezmi, ya biricik güzel çanağımı kıriyimde senin gibi evde kız kurusumi olim rahibe"
Kızım sen manyakmısın niye her sabah tinerci osman gibi kapımı çalıyosun,bana diyene bak sanki evlenmişte çoluğa çocuğa karışmış gibi konuşuyorsun"
"Ben her şekilde kendime koca bulurum rahibe sen kendi derdine yan"
"Onu bunu bırakta yine ne olduda kapıma dayandın"
"Kızım insan bir günaydın der hem sen çekil bir önümden ya ben biricik kemal amcama günaydın çakiyim"
"Hiişştttt sessiz ol bu aralar biraz huysuz o hala uykuda biz gidip kahvaltımızı yapalım yoksa işe geç kalıcağız rıfat beyde bizi fena paralayacak"
"Haklısın valla.Sabah sabah hiç çekilmez o kılıbık adam.Hadi sende üstünü giy gelde otobüse yetişelim kahvaltımızı orda yaparız ben seni kapıda bekliyorum"
"Tamam hemen giyinip geliyorum"
ALPİN AĞZINDAN
"Ofisteki işlerin bitirmenin rahatlığıyla elime kıravatımi atıp gevşettim kolumdaki saate baktığım da akşamki verdiğim yemek sözüne geç kalacağımı anladım ve direk odamdan çıkmamla sekreterim burcuyla çarpışmam bir oldu"
Alp bey ımmm...şey yarın ki toplantı için istediğiniz belgeleri hazırladım.
Siz çıkmadan size yetişebilmek içinacele ediyordum siz...""Burcu yeter diye bağırmamla burcu ikileyerek geriledi dosyaları yarın sabah erkenden masamda görmek istiyorum ben çıkıyorum akşam ki iş yemeğini iptal et"
"T-tamam Alp bey"
"Son model siyah rong roverime atladığım gibi gaza yüklendim ve bir saatlik yolu yarım saatte giitim.Arabadan indiğim an etrafı uzun ağaçlarla çevrili büyük çiftlik evini görmemle anılarım bir bir film şeridi gibi gözümün önünden geçti anılarımın aklıma gelmesiyle ne kadar süre orada durup o çiftlik evine yumruklarım sıkılı bir şekilde baktığımın farkında değildim taki çiftliğimizin kahyası emektar hasan amcanın bana seslenmesiyle kendime geldim hef zamanki gibi yüzüme duygudan yoksun bir yüz ifadesi yerleştirdim ve hasan amcaya döndüm.Yıllarca yanımızda çalışan benim çocukluk yıllarını gören hasan amca koşturarak yanıma geldi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN HASSAS NOKTASI
RomanceALP YENİLMEZ Bir adam hiç bu kadar acımasız,hiç bu kadar soğuk ve hiç bu kadar duygusuz olamazdı.Bir adam bütün kadınları sex objesi olarak görüyorsa onlara acımasız davranıp bir hiç gibi gören ve hiç aşık olacağını aklının ucundan dahi geçirmeyen b...