Στο ονειρο μου...Στον υπνο μου... Λεει οτι ημουν στην Κορεα και οτι τους "παρακολουθουσα"
Ηξερα πως θα πηγενανε βολτα.. καπου δεν ηξερα που... Ηξερα και με ποιο αμαξι θα πηγεναν.. Του Rap Monster.. εβγεναν απο το σπιτι τους..χαμογελαστη..χρουμενη..Κτλ...
Πρωτα μπεικε ο RM στην θεση του οδηγου και διπλα του στην θεση του συνοδηγου ο J-hope... μετα ηταν τρεις θεσεις που καθοντουσαν οι: jin, jimin και ο suga.. και στα τελευτεα τρια οι: o v , o jungkook και εγω που ημουν κρυμμενη..
Σε καποια στιγμη ο jungkook βλεπει την λαμψη απο το κινητο μου την στιγμη που ηθελα να δω τι ωρα ηταν..
Τοτε βαζει τις φωνες και ο Rap Monster φρεναρει αποτομα.. Ο jungkook πανω στην ταραχει του επιδη φοβοταν δεν το περιμενε να. Δει μια ARMY μεσα στο αμαξι.. Φορουσε και μποτακια και.... ΜΠΑΜ... Με κλοτσισε στο στομα.. (καταλαθος)
Εγω τοτε βγενω απο το αμαξι και τρεχω να κρυφτω.. Τοτε βγεικαν απο το αυτοκινητο και αρχησαν να με ψαχνουν γιατι ο Jungkook το αντιληφτικε οτι ειχα ματωση... Εγω ειχα κρυφτη στο στενακι λιγο ποιο κατω αλλα με βρεικε.....
Με βρεικε.. αχ.. ο Βι... Εγω ειχα ενα πακετο χαρτομαντιλα.. και τα ειχα χρησιμοποιησει ολα εκτος απο το τελευτεο που χρεισημοποιουσα εκεινη την στιγμη που με βρεικε... Οταν δεν μπορουσα να το χρεισιμοποιησω αλλο το χαρτομαντηλο το πεταξα... αλλα το αιμα δεν σταματαγε να τρεχει.. Τοτε ο Βι με ρωταει αν θελω να με πανε σε ενα νοσοκομειο αλλα εγω αρνηθηκα.. και του ειπα (στα κορεατικα-οτι λεγαμε στα κορεατικα τα λεγαμε εγω σας τα λεω στα ελληνικα).. εγω του ειπα:"οχι δεν χρειαζετε μην σας βαζω σε κοπο ειδι σας τρομαξα...Επισης δεν. Πειραζει σε καποια στιγμη θα σταματιση..." Τοτε μας. Βρεικαν και οι υπολληποι και ο Βι τους ειπε τι εγινε.. εγω τοτε τους ειπα:"Να πηγενω και εγω δεν θελω να σας καθηστερω αλλο απο την βολτα σας...και μην με παρετε απο πισω.." εκεινει ειπαν σαν χοροδια οκ...
Εγω δεν ειχα καταλαβει τιποτα.. με ειχαν παρει απο πισω..εγ. χρεισημοποιουσα το παλτο μου μπας και σταματουσα το αιμα.. αλλα μπα...τοτε εγω καθομαι σε ενα πεζουλι ενος παλιου αδιου σπιτιου... (να σημιωθη οτι ηταν νυχτα) τοτε βγενουν απο.το αμαξι.. εγω τους ειδα και πηγα να φυγω αλλα τοτε μου φωναζει ο j-hope:"μην τρεξεις να φυγεις θελουμε να σου μιλησουμε.." εγω τον ακουσα και εκατσα εκει που ημουν.. τοτε ερχετε ο Βι διπλα μου και μου λεει:" Θελουμε να σε βοηθησουμε επισης γιατι μπηκες μεσα στο αυτοκινητο μας χωρις να μας πεις τιποτα..." και εγω τους απανταω:"ηθελα να σας Κανω εκπληξει και να σας ελεγα πως νιωθω για εσας ολους αλλα ειδικοτερα για εσενα Βι..". Τοτε ο Rap Monster με ρωταει:" Η μαμα σου το ξερει???" Μετα εγω απανταω διστακτικα:"οχι"
Τοτε μου απανταει πισω:"πρεπει να την παρουμε τηλεφωνο"...Εγω λεω λυπημενη...:"ναι"... Τοτε πηγαμε σε εναν χωρο.. και καθησαμε.. εγω καθομουνα μακρια τους.. εγω ημουν λυπημενη που επρεπε να φυγω.. και εκεινει ηταν.ολοι στην αλλη μερια και.ηταν χαμογελαστη..Εγω εκλαιγα...με λιγμους αλλα δεν τους κοιταζα για να μην με δουν που εκλαιγα... Σε καποια στιγμη που πηγα να τους δω Γυρναει και ο Βι και λεει στους αλλους: "παιδια εγω παω στην Λυδια" επιδη ειδε οτι τα ματια μου ηταν μουσκεμενα....
Τοτε ερχετε διπλα μου με περνει αγκαλια και μου λεει:"τι εχεις και κλαις τωρα??"
Και εγω του απανταω:"Δεν θελω σας χασω ποτε απο την ζωη μου ειδικα εσενα Βι σε αγαπω πολυ παρα πολυ μια ... μια φορα δεν. Ειδα στο πρωσοπο σου και δακρυζα..." Τοτε εκεινος με περνει σφυχτα στην αγκαλια του και μου λεει:"μην ανησυχης δεν θα μας χασεις..."Στα επομενα κεφαλαια θα ερθουν και αλλα προσοπα στο ονειρο .....
Επισης να ξανα μια φωτογραφια τ ο υ Βι
ESTÁS LEYENDO
DONT TELL ME BYE BYE
Historia CortaΑυτη η ιστορια εχει σχεση με την αγαπη της ζωης μου τον Βι απο τους BTS ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ Επισης αυτη η ιστορια ειναι ενα ονειρο που εχω δει (ειναι αληθεινο το ονειρο)