Arctic Monkeys- I Wanna Be Yours
🥀
Yekta'dan
"Neden bizimle gelmiyor benim minik Yekta'm?" Annem elleriyle yanaklarımı sıkarak konuştuğunda suratımı buruşturup kendimi geri çekmeye çalıştım ama annemin kollarından kurtulmak mümkün bile değildi. Berçin uzaktan bana gülerken ayağımı uzatarak vurmaya çalıştım ama benden kaçmıştı, "Anne yanaklarım ağrıdı." dedim konuşmakta zorlanırken.
"Yanak yok ki ağrısın! Şuna bak nasıl zayıflamış..." diye homurdandı ellerini çekerken. "Fark etmedim sanmayın Yekta Bey. Sınav streslerinize veriyorum ama biraz daha böyle giderse ciddi bir konuşma yapmamız gerekecek."
Annem işaret parmağını bana doğrultarak konuştuğunda kıkırdayarak yanaklarına öpücük bıraktım, "Ay bak yine ıslak ıslak öpüyor!" diye yakındı annem. Gülerek yanından uzaklaştım ve o kendi odasına giderken ben de odama yürüdüm.
Peşimden Berçin'in geldiğini fark ettiğimde arkama dönüp ona baktım, içeri girdikten sonra arkamızdan kapıyı kapattı. "Senin hazırlanman gerekmiyor mu?" diye sordum kaşlarım havaya kalkarken.
Omuz silkerek yerinden hareketlendi. "Ay zaten amcamlara gideceğiz, beş dakikada hazırlanırım."
Akrabalar arasında gerçekten ailecek anlaşabildiğimiz tek aile babamın en büyük abisinin ailesiydi, yıllardır ya biz onlara giderdik yılbaşında ya da onlar bize gelirdi. Bu sene biz gidecektik ama ben evde kalmak istiyordum, ilk defa ailem olmadan girecektim yeni yıla. Bu biraz üzülmeme sebep olsa da Bulut'un yanıma gelme ihtimali vardı ve bir kez de olsa yeni yıla onunla girmek istiyordum. Benim için buraya gelirse evde olmalıydım, onu bekleyecektim.
Ben yatağıma otururken tekerlekli sandalyeme oturup ellerini masama koydu ve etrafında dönmeye başladı, "Ee, neden gelmediğini anlatmak için davetiye mi bekliyorsun?" diye sordu bana bakacak şekilde sandalyeyi durdururken.
Alayla güldüm, "Sanki nedenini bilmiyorsun." diye mırıldandım. Gözlerini kıstı ve kıkırdadı. "Eve erkek atacaksın değil mi?"
Muzip bir sesle konuştuğunda işaret parmağımı dudaklarıma bastırdım, "Öyle denir mi Berçin ya!" dedim sitemkâr bir sesle. Omuz silkip tekrar etrafında dönmeye başladı, "Öyle yapmayacak mısın ama?" dedi alayla.
"Olsun, çok ayıp."
Gülerek ayaklarını yanıma yatağa uzattı ve oturduğu yerde daha çok yaylandı, "İyi gidiyorsunuz o zaman eğer buraya gelecekse." dedi kaşlarını kaldırıp. Dudaklarımı birbirine bastırıp parmaklarımla oynadım ve bakışlarımı yere doğru eğdim. "Buraya geleceği kesin değil, şu an aramız açık." dedim kısık sesle. "Malca bir şey yapmış olabilirim."
Elini alnına vurup göz devirdi, "Yemin ediyorum malsın sen." dedi abartılı bir sesle.
Yatağa uzattığı ayağına vurdum, "Abiye mal denmez." diye homurdandım. Dil çıkartıp yerinden kalktı ve saçlarını savurup işaret parmağını bana doğrulttu. "Eniştemi üzmeyi kes, bu gece gelirse gönlünü al." Tehdit edercesine konuştuktan sonra kıkırdadı ve eğilerek bana doğru yaklaştı. "Bi' de sevişirseniz ortalığı batırmayın."
Gözlerim kocaman açılırken duvarla aramda duran yastığı elime aldım, "Bu yaşta neler öğrenmiş! Şuna bak!" dedim yastığı ona atarken. Gülerek kapıyı açıp dışarı çıktı ve kapıyı geri kapattı. Kafamı iki yana sallayıp yerimden kalktım ve attığım yastığı alıp geri yerine bıraktım, dolabımın içinden ne giyeceğimi seçmeye başladım.
🥀
Annemler gittikten sonra duşa girmiştim ve uzun süre suyun altında kaldıktan sonra çıkıp giyinmek için odama dönmüştüm. Eşofmanla durmayı düşünsem de sonrasında siyah pantolonla gri bir sweatshirt giymiştim. Saçlarımı kuruttuktan sonra heyecandan ne yapacağımı bilemeyip evin içinde dolanmıştım. Biraz bir şeyler atıştırıp açlığımı bastırdıktan sonra dişlerimi fırçalayıp odama dönmüştüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parmak Uçlarında •boyxboy
Novela JuvenilYekta Bulut'u çizerdi, Bulut onu izlerdi. Düz yazı ağırlıklı texting Tamamlandı, 03.01.21