ANEB DŮLEŽITÉ BODY Č. 1
1. Ano, tvořím na zakázku. Nejsem však všeuměl a může se stát, že nevytvořím cover podle vašich představ a nebo nebudu mít čas - do budoucnosti nevidím.
Beru max. 5 lidí.2. Je přísně zakázáno kopírovat (Ve vašem případě screenšovat a pak ořezat) veškeré covery. Je a bude to pouze MÁ tvorba a nerada bych někde viděla, že jí někdo vydává za svou. Co se týče použitých obrázků, tak je vždy budete mít pod hlavní obálkou.
3. Buďte si prosím skutečně jistí zda daný cover chcete a máte k němu už třeba předem vymyšlený příběh a nebo jej máte skutečně v plánu psát. Přijde mi trochu smutné abych udělala cover na který se bude někde „prášit", místo toho aby byl využit.
+ Knihu po předání coveru publikujte do 7 dnů. Jestliže máte nějaký problém (dovolená, škola, atd..), napište mi to a domluvíme se.
+ Jestliže mi napíšete, že příběh máte již předepsaný a čekáte pouze na obálku, tak knihu s mou obálkou prosím zveřejněte do 2 dnů! Budu si to hlídat.4. Každá obálka je zde v miniatuře, tudíž je menší, než originál. Nedoporučuji jej screenovat, protože je to za 1. zakázané a za 2. budete to mít rozmazané.
5. Ne vždy se budu držet vašeho zadání, protože nemáme stejné mozky a já nemůžu vědět, jak a co přesně myslíte. Pokud chcete, abych dodržela co nejvíce vašich podmínek, napište to. Napište jaký cover přesně chcete, pokusím se dodržet co nejvíce bodů.
+ Ne vždy můžu vaší objednávku přijmout. Pokud se mi nebude líbit vaše zadání, nebo mě již předem k obálce nic nenapadne, objednávku vám nepřijmu.
+ Objednávku vyplňujte jako slušně vzdělaní lidé a prosím ne jako děti v předškolním věku - Na takové objednávky ani neodpovídám.6. Chovejte se prosím slušně. Nejsem stroj, abych třeba stíhala dvacet coverů za den. Proto mi prosím nepište 'A když už bude cover?' ten samý den, co jste si o něj zažádali. Až cover bude, tak bude. K tomu se i vztahuje to, že opravdu nehodlám dělat každý týden cover k jedné a té samé vaší povídce jenom proto, že ten první už se vám nelíbí, nebo že vyšel z "módy."
7. Prosím o to, abyste si neobjednávali cover u více lidí najednou. Počkejte si, až vám ho udělám já a pokud se nebude líbit, můžete zkusit jiného grafika.
8. Žádný z mých coverů, který vám udělám, prosím neupravujte a pokud jej po nějaké době přestanete používat, napište mi to do soukromých zpráv, díky ~ většinou tyto obálky poté nabídnu jako premade, tudíž na ně ztrácíte právo jestliže ho již nechcete používat a budete mít obálku od někoho jiného.
9. Objednávky mi prosím pište POUZE do komentářů sem pod tuto kapitolu. Na objednávky v soukromých zprávách NEODPOVÍDÁM.
+ Ve zprávách se ale můžeme domluvit na různých detailech10. Nedělám obálky těm, kteří se zde sami věnují a věnovali grafice - Udělejte si grafiku sami.
11. Vydané příběhy pro mě mají přednost. U nevydaných příběhů chci jistotu, že cover skutečně vydáte, nechci plýtvat časem nad něčím, co nakonec smažete. Pokud je kniha zveřejněná či ne, napište mi to.
12. Fotky si hledám sama.
13. Pod popisem knihy prosím o uvedení mé přezdívky, jakožto tvůrce coveru.
NA CO, ČI S ČÍM COVER NEDĚLÁM, ANEB DŮLEŽITÉ INFO. č. 2
1. Youtubeři
2. Gay kpop shipy (Při nějaké domluvě ohledně NE nechutných děl, jsem však ochotna udělat výjimku.)
3. Teen fikce typu 'Tábor' atp, kreslenými pohádkami (My Little Pony, Winx, Witch, Pokémony a jiné kreslené či anime, atd,...)
4. Obálky na drabble, povídky typu vánočního kalendáře, básničky, fakty o čemkoli a komkoli
5. 100 důvodů proč, co, jak,.... Rady, stěry, Photo about,. RPG hry a ani žádné přihlášky, tagy a další blbosti
6. Symboly, loga, logotypy a podobné - Nejde mi to a nebaví mě to.
7. Vektorové obálky
8. Erotické povídky ohledně BDSM
9. Mafie
10. Příběhy ze školního prostředí s klišé dějem - bad boy a good girl či obráceně a další klišoidní podobnosti
11. Texting
12. Brad Pitt (Vážně :DD)
13. Nekvalitní příběhy s nekvalitním dějem, pravopisnými chybami, příšernou anotací
14. Selekce
OBJEDNÁVKA
Vaše přezdívka
Váš email (Na ten poté cover pošlu, když o něj budete mít zájem, nemusí to být váš osobní. Popřípadě mi ho pak můžete poslat do SZ.)
Název knihy: (Musí být srozumitelný a ne přehnaně dlouhý. Ideálně v jazyce, který užívá latinku. Opravdu nebudu někde hledat klingonštinu či jinou hatmatilku :D)
Krátký popis: (O tom, o čem příběh přibližně bude.)
Postavy: (max. 4, např. Justin Bieber, Jimin, Selena Gomez,.. nějaké zvíře, rostlina, cover může být i bez postav)
Vaše zadání: (Jak má cover vypadat, jaká z něj má čišet nálada, popřípadě i barvy, kompozice, barvy vlasů, očí, pozadí... Nebojte se rozepsat. Na objednávku o jedné větě neodpovím.)
No, a to je zřejmě asi všechno. Pokud bych sem na začátek něco přidala, dám vám určitě vědět skrze další části/kapitoly.
ČTEŠ
INFERNO | Cover Book II | CLOSED
RandomUZAVŘENO/CLOSED FOREVER - Tvořila jsem v Gimpu 2.8 nebo Photoshopu CS6. - Jedná se již o 2. knihu Covers! - ± prosinec 2016 - Začátek práce s grafikou na Wattpad. - Nepište mi žádosti o obálky do soukromých zpráv. Neodpovídám na ně. - Only for cze...