Jak jsem již zmínila v kapitole s coverem č. 85 a už i dříve, tak den D, kdy jsem se rozhodla na Wattpadu skončit s grafikou a téměř jakoukoli jinou aktivitou, nastal.
Ke konci mě vede hned několik důvodů:
1. MOTIVACE
Bohužel už nemám takovou motivaci, jakou jsem měla dříve. Ať už to bude znít sebevíc sebestředně, tak mě téměř prázdné komentové sekce pod mými pracemi demotivují a to dost. Když se koukám k ostatním grafikům - ať už lepších, na stejné úrovni či horších - tak vidím 10, 15, 20 ale i 30 komentářů. Závist? Jistěže. A zároveň jsem z toho upřímně zklamaná a mrzí mě to, protože ruku na srdce - koho z vás nepotěší, když vám někdo něco pochválí? Sem tam se ptám čím to je, ale nikdy nedokáži najít vhodnou odpověď, která by mi dávala smysl. Do obálek vkládám několik hodin svého života a když pak vidím ty komentové sekce, tak je mi celkem do pláče, že to pomalu nikdo neocení.
2. LIDÉ
Ano, částečně odcházím i kvůli lidem. Zejména kvůli neschopným, toxickým a hrubým nevychovancům, kteří covery buď kopírují a nebo si jich objednají hromadu a pak je zahodí, nepoužijí je, vzápětí vymění za jiný, vyhrožují vám že váš cover/premade použijí i přes váš zákaz. Těchto drzých a nevychovaných pí*usů mám upřímně už plné zuby.
3. WATTPAD
Wattpad se každou chvíli mění a čím dál k horšímu. Stává se z něj platforma upřímně úplně na ho*no, nehledě na neustálé výpadky, nedávno tu byl snad nějaký hackerský útok? Skoro jsem se nemohla dostat na svůj účet a to byla poslední kapka.
4. CHUŤ
S věkem i ztrácím chuť neustále dřepět u počítače a dělat covery jako na běžícím pásu, aniž bych měla jistotu, že ten člověk, kterému cover dělám, ten cover skutečně použije. Ta nejistota mě opravdu nebaví a poté mě nebaví ani dělat obálky.
________________________
JAK TO BUDE DÁL?
Cover knihy zde nechám, stejně jako premades o které si můžete kdykoli napsat. Covery již na přání dělat nebudu.
Wattpad účet si rušit nehodlám, stále budu přihlášená a uvidím kdo mi kdy a kde napsal, tudíž se nemusíte bát, že bych nevěděla.
V grafických recenzích již pokračovat nebudu.
Odcházím z týmu GraphicSquadCZ a odmítám se účastnit jakýchkoli dalších soutěží.
PODĚKOVÁNÍ
Chci poděkovat všem, kteří si u mě cover kdy objednali a skutečně jej použili a mají ho dodnes či jej měli úctyhodně dlouho. Patří vám milionové díky a moc si vážím toho, že se vám moje práce líbí.
Také děkuji všem, kteří mi kdy dali pěkný komentář, který mě potěšil a motivoval k tomu pokračovat dál. Dříve těch komentářů bylo opravdu hodně :).
Samozřejmě Vám děkuji za hlasy, views a za to že mě sledujete a máte můj styl grafiky rádi. Věřím a vím, že jsem pár lidí inspirovala a i Vám patří můj dík.
Byla to poměrně několik let dlouhá grafická jízda, ale bohužel mi už došel benzín, stojím uprostřed pouště a čekám až si mě odnese sup do nebe grafických seniorů :D.
Všem přeji krásné léto a do budoucna i svátky a ať se Vám v životě daří!
ČTEŠ
INFERNO | Cover Book II | CLOSED
RandomUZAVŘENO/CLOSED FOREVER - Tvořila jsem v Gimpu 2.8 nebo Photoshopu CS6. - Jedná se již o 2. knihu Covers! - ± prosinec 2016 - Začátek práce s grafikou na Wattpad. - Nepište mi žádosti o obálky do soukromých zpráv. Neodpovídám na ně. - Only for cze...