×1×

24 6 8
                                    

,,Klaudie dělej vstávej, nebo zase přijdeš pozdě!" Je 7:30 a máma na mě zase řve, protože jsem jako vždycky zaspala.
,,No to zase bude den,'' říkám si cestou do koupelny.
,,Dělej Jasone!" zakřičela jsem na svého mladšího bratra, který je v koupelně. Tohle mi dělá pořád. Vždycky bych ho za to nejradši zabila blbečka malýho. Když se konečně dostanu do koupelny, vyčistím si zuby a namaluju se, ne že bych se nějak extra malovala, jen se zastávám názoru, že každá starší holka by měla mít alespoň řasenku. Když jsem byla připravená nasedla jsem do auta a jela do toho ústavu. (Tím myslím školu, kdyby někdo nepochopil).

Před školou už na mě čekala Ema. Jako každé ráno vypadala svěže a byla připravena do školy, nechápu kde po ránu bere tolik energie, protože já ráno nemám sílu vylézt ani z postele. Postupně se k nám přidává zbytek naší "party" a společně jdeme do třídy. První hodinu máme chemii. Který inteligent to vymyslel? Sedla jsem si do třetí lavice a snažila jsem se duševně připravit na první hodinu, ale jako vždy mě musí vyrušit naše třídní ''královny'', které mají na moji osobu zase nějaké připomínky. Upřímně je mi jedno, co si o mě pořád povídají, já mám svůj názor a sdílím ho Emou i Willem.

V chemii bereme jen samý vzorečky, které si stejně nikdo nepamatuje a nechápe je. Jako každou hodinu se někdo musel učitelky zeptat: ,,A k čemu to budu potřebovat?''

Další hodinu máme češtinu, která je také utrpením, ale to už nebudu rozebírat, protože i vy byste umřeli nudou.

Konečně se zazvonilo a hurá na ten hnus ve školní jídelně. Už několikrát jsem mámě říkala, že sem chodit nechci, že radši budu chodit na brigádu, abych si vydělala na obědy, které mi budou chutnat, ale ona si nechce dát říct.

Po škole jsem šla s Emou a Willem do obchodního centra na náš vysněný oběd. Nejčastěji chodíme do Bageterie Boulevard, protože řekněme si na rovinu ty bagety tam prostě umí udělat. Já si jako vždy dávám ceasar menu, Ema to samý jako já a Will zapečenou pařížskou v menu. Nikdy nemůžeme pochopit jak to může jíst.

Po obědě jdeme koukat po obchodech.  Po třech hodinách nakupování jsme se rozloučili a všichni jsme šli domů. Cestou domů mi máma zavolala, že až přijdu domů mám tam uklidit, což znamená vytřít, uklidit si pokoj, vyluxovat a tak dále. Nechápu proč si na to nemůžeme najmout uklízečku i táta to už několikrát navrhoval, ale máma má zase svoji hlavu. Vše je hotovo, přesně ve chvíli, kdy přijedou rodiče. Pozdravila jsem rodiče a opět jsem šla do svého pokoje koukat na seriál. Hned co zapnu epizodu máma volá, že večeře je hotová. Večeře byla jako vždy vynikající. Při večeři se rodiče ptali na ty klasické otázky typu: jak bylo ve škole, co třída, atd. Po večeři mi z ničeho nic zavolá Will. Zvednu mu to a on už spustí o tom, proč mi to tak

dlouho trvá než to zvednu, a pak se konečně dostáváme k věci. Našel svojí vysněnou lásku, kterých už bylo aspoň přes tisíc.

Jinak aby bylo jasno, Will je gay. Nebojte Ema je normální heteračka jak říká Will. Kdyby jste ho slyšeli, prostě typický Will.

Hola lidičky.
Zde je náš nový příběh.
Určitě nám dejte do komentářů vědět jak se vám první kapitola líbila, popřípadě co by jste chtěli, aby se v knížce časem objevilo a hlavně pište vaše názory.
_deep_girls_

Too Good To Be TrueKde žijí příběhy. Začni objevovat