No abych se vrátila zpět k tématu. Za pár dní začíná testové období což znamená hodně, ale hodně učení. Však to sami znáte.
Bylo 6:30 ráno a já po dlouhé době vstávala podle budíku. Většinou je to tak, že ho vypnu a spím dál, ale dneska už se mi spát nechtělo, což bylo dost divné. Vyhrabu se z peřiny a šla jsem do koupelny udělat si ranní hygienu. Ani Jason se nezdržuje v koupelně, což bylo taktéž divné. Už se jen nasnídat a obléknout.
Jako každé ráno mě máma vezla do školy autem, takže jsem si měla čas ještě zdřímnout.
,,Škola volá zlato" probudila mě máma. Radši jsem vystoupila, aby mi nestihla říct něco podobně chytrého.Opět na mě čekala energetická Ema a unavený Will. Vtip je že v jídle a pití si rozumím více s Emou. (Co to o nás asi vypovídá). A když přijde na téma Crush nebo nějaká láska je to Will. (Co si budem, má prostě takový dobrý čich, co se kluků týče).
První hodina je angličtina, takže z šatny rovnout do čtvrtého patra, super. Byla by to normální cesta do třídy kdyby do mě někdo nevrazil a nezkazil mi celý den. Kdo jiný než náš kobylí ksicht Mary, jedna z našich třídních ''královen''.
,,Co děláš? Co si o sobě jako myslíš, že do mě budeš strkat?" stihla ještě říct.
,,Jdi si radši hledat svoje umělý řasy, ty nádhero!" dodala jsem a už jsem se jen koukala jak Mary odešla ke své umělé partičce.Ve třídě jsme se opět schledali s Emou a Willem. Sedneme si vedle sebe a čekáme na příchod učitelky.
Ema mě poplácá na rameni a řekne: ,,Dobrá práce Evanstonová." Asi vše viděla, nebo ji to někdo řekl. No a Will? Ten se jako vždy pouze ušklíbne a drkne do mě loktem.Místo paní učitelky do třídy přijde pan ředitel Applebaum. Všichni se vyděsí.
,,To jsem tak starý, že už mě ani nepoznáte?" Ach ty jeho nevtipný vtipy.
,,Kdy zase přijde paní učitelka?" zeptá se někdo troufale.
,,Vaše paní učitelka už do této školy nebude chodit, měla zde nějaké problémy'' tímto uzavřel toto téma. Mě však toto nešlo do hlavy, paní učitelka byla vždy hodná a milá, nikdy se mi nezdálo, že by měla nějaké problémy. Celé to bylo podezřelé.
,,Zároveň bych vám chtěl představit vašeho nového učitele angličtiny, který vás SNAD bude učit po zbytek celého roku.''
Do třídy na mávnutí ředitelovy ruky vstoupí mladý kluk, mohlo mu být nanejvýš 25. Celou třídu přejel svým pohledem, který všechny velmi děsil. Upřeně jsem na něj chvíli koukala a upřímně nevím, co si o něm mám myslet.Zbytek dne proběhl jako každý jiný. Zazvonilo a všichni se rozběhli na oběd. Fronta byla dlouhá i když tady vaří samé nechutnosti. Další věc co nechápu.
Jako skoro každý den jsme se s Willem a Emou vydali do bageterii Boulevard. Tam jsme také potkali Davida, který nám dal pozvánky na jeho party, a pak hned zmizel.
,,Tak to si nenechám ujít" řekne Will hned co si přečetl pozvánku.
,,No já nevím, co bych řekla doma?" zeptala se sklesle Ema.
,,Souhlasím s Willem a Emo ty doma řekni že budeš spát u nás."
,,Plán vymyšlen a teď jdeme jíst" rozkáže Will.
,,Klaudie my nemáme nic na sebe!" vykřikne Ema s plnou pusou až se na ní otočí půlka bageterie.
,,V klidu ty máš kreditku já mám kreditku Will je jenom kluk tak co šílíš?" ptám se Emy.Po jídle jsme se šli podívat po obchodech, abysme našli vhodné oblečení na večerní party. Už jsme to chtěly vzdát, když v poslední obchodu s oblečením jsem zahlédla nádherné šaty do A. Vyzkoušeli jsme si je a já jsem hned věděla že si je koupím, ale Emě se ty její nelíbily. Nakonec si vzala šaty také do A, které byly královsky modré. Obě jsme byly spokojené, pak už jsme se rozloučili a já šla ještě koupit čínu k večeři, protože mamka psala, že má noční službu.
Aloha lidi.
Děkujeme za hvězdičky a komentáře❤❤
Co si o této kapitole myslíte?
Víte co se mohlo stát s paní učitelkou?
Zamíchá nás nový učitel s příběhem?
Vaše _deep_girls_
ČTEŠ
Too Good To Be True
Teen FictionKnížka je o 17leté Klaudii, která si žije vcelku normální život. Má mladšího bratra Jasona, kterému je 12 let. Součástí jejich rodiny je také zlatý retrívr jménem Drobek. Klaudie má také nejlepší kamarádku Emu, která má tak trochu svůj svět. Hlavně...