×3×

11 5 2
                                    

Proč nás David pozval na párty?

Proběhlo mi hlavou když jsem přišla domů. Jason jako vždy seděl u televize a koukal na nějakou blbost. Vyndala jsem talíře na Čínu dala je na stůl, pak jsem připravila příbor a zavolala na Jasona ať se jde najíst. Po večeři jsem dala nádobí do myčky, Jason umyl příbor a v tu chvíli přišel táta unavený z práce. Byl pěkně naštvaný, jelikož už to s Jasonem poznáme jen jsme ho pozdravili a radši odešli. Ještě chvíli jsem si psala s Willem a Emou o té párty, a pak jsem šla spát.

Dnes je 16.10. což znamená že zítra je Davidova párty. S Davidem se znám už od školky, ale pak jsme se přestali bavit, protože on se změnil v namyšleného debila. Myslí si o sobě bůh ví co, když má zazobané rodiče a koupí mu na co si ukáže.

Ale dost o Davidovi. Konečně je pátek a dnes máme naštěstí jen 6 hodin, to je prostě úplně úžasný. Sice první hodina matika není úplně úžasná, ale aspoň ji mám co nejdřív za sebou a nemusím pořád poslouchat kecy našeho matikáře. Další hodinu máme angličtinu, na tu se vždycky těším, mám ji hrozně ráda, bohužel máme nového učitele Bena, myslím že se tak jmenuje. Neříkám nic, ale Ben je prostě hezkej. Zazvoní a vedle mě už sedí Will s Emou a čekáme až přijde Ben. Jako vždy přejede pohledem celou třídu, ale u mě se jeho pohled zastaví a tak se to opakuje několikrát. Byla jsem hrozně nervózní, nevěděla jsem co se stalo, jestli je něco špatně nebo tak. Na konci hodiny řekl ať na něj počkám před třídou. Will s Emou z toho byli stejně vedle jako já. Začali se mi klepat ruce a hrozně rychle mi bušilo srdce. Když se zazvonilo mlčky jsem vyšla před třídu a čekala tam na Bena. Když přišel řekl, že půjdeme do kabinetu a tam to vyřešíme. Tak jsem přikývla a beze slov ho následovala. Když jsem zavřela dveře koukal se na mě hrozně divným pohledem. Přišel ke mě chytl mě za boky přitáhl blíž a do ucha mi zašeptal: ,,Včera večer ti to slušelo jen v tom tričku" okamžitě jsem se odtáhla a nevěděla jsem co mám dělat.
,,Neboj se ten pocit znám" řekl a mě přitom proběhl mráz po zádech. Začala jsem brečet. Všechny ty vzpomínky se vrátili, všechno se to zase navavilo a já tam seděla na zemi a jen brečela. Ben nevěděl co se stalo, sedl si ke mě a najednou měl v očích starost, úzkost a bolest, moc jsem mu nerozuměla nejdřív se chová jak pedofil, a pak je mě hodný. Nechtěla jsem vstát, a tak mě zvedl, posadil mě na židli a zavolal mamce. Když máma přijela viděla jsem, že má také na krajíčku z toho v jakém rozpoložení mě viděla. Mlčky jsem nasedla do auta. Když jsem poznala že nejedeme domů, ale jinam, zeptala jsem se: ,,Kam to jedeme?"
,,Do nemocnice."
Byli jsme už na parkovišti.
,,Tak co se tam stalo?" V tom jsem se znovu rozbrečela.
,,Neboj se zlatíčko půjdeme za Tomem a všechno bude lepší."
Seděla jsem v čekárně když v tom jsem uslyšela starý známý hlas. Byl to Tom.
,,Ale ale kdo to tu sedí? Pojď dál."
Tak jsem šla, sedla si na židli a rozbrečela se. Podal mi kapesníky a snažil se opatrně zjistit co se stalo. Tom byl můj psycholog, věděla jsem že mu můžu věřit, tak jsem to ze sebe nějak dostala, ale neobešlo se to bez slz. Tom mě objal.
,,Já tě z toho dostanu i kdybych toho grázla měl zabít." Pokusila jsem se o úsměv a odešla jsem k mámě. Ta se zvedla a šly jsme k autu. Opět jsme, ale nejeli domů. Bylo to divné, ale domů se mi nechtělo. Máma to okamžitě poznala.
,,Tvoje oblíbená restaurace."
Usmála jsem se. Přijeli jsme na parkoviště a zeptala se: ,,Jako vždy?" Jen jsem přikývla. Za chvíli byla zpět a to už jsme opravdu jeli domů. Když jsme byly konečně doma sedly jsme si s jídlem k televizi a pustily si náš oblíbený film LOL(A).

Hola lidi.
Máme tu další kapitolu. Konečně jste se dočkali.😂 Máme toho teď hodně hlavně kvůli škole, ale jedna z nás je teď nemocná, takže by kapitoly mohly vycházet častěji, ale nechceme vám nic slibovat. Snad to chápete děláme co můžeme, ale máme toho letošní rok opravdu hodně.
Děkujeme vám za vaše krásné ohlasy u minulých Kapitol.❤
Vaše _deep_girls_

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 23, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Too Good To Be TrueKde žijí příběhy. Začni objevovat