Co robi podczas twojej choroby?

2.9K 88 15
                                    

Steve- Steve, robi ci rosołek i parzy twoją ulubioną herbatę. Sadza cię w łóżku, fotelu albo na kanapie i przykrywa szczelnie kocem. Siada wtedy obok ciebie albo „pod" tobą żebyś miała jego włosy w zasięgu dłoni, bo wie że je uwielbiasz. Jest też na tyle blisko żebyś mogła go przytulić w czasie jakiegoś kryzysu. Oczywiście kupuje i podaje ci leki.

Bucky- James kładzie się z tobą w łóżku ale metalową ręką po zewnętrznej stronie by w czasie twojej gorączki przyłożyć ci ją do czoła, albo gdy będzie ci za gorąco żebyś mogła się do niej przytulić, robi wszystko co chcesz, oczywiście kupuje i podaje ci leki.

Tony- W sumie to sama się sobą zajmujesz.

Thor- Przywozi ci z Asgardu leki i tuli cię do siebie, bo jest ciepły.

Loki- O dziwo, Loki się o ciebie troszczy, podaje ci leki i się tobą zajmuje. On nigdy nie był chory, więc chce się „tym" nacieszyć. (W dobrym sensie)

Clint- Clint, dealer podpasek i tamponów zajmuje się tobą jak prawdziwy lekarz. Podaje ci leki i cie grzeje.

Scott- Scott traktuje cię jak malutką córeczkę... dosłownie 😏😏😏

Vision- Robi WSZYSTKO żebyś wyzdrowiała.

Strange- Jest lekarzem, to on rozkazuje co masz robić... 😏😏😏

6/6! Mam nadzieję, że to na razie wystarczy, może coś jeszcze sporadycznie dodam. A teraz hejoł😏😏

 A teraz hejoł😏😏

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Avengers • preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz