Dünkü o çocuğu unutamadim.sanki ilk defa ben bir çocuğa aşık oldum galibaa hemde çok aşık oldum.bugun yine çocuğu görmek için aşağıya ineceğim ama ne giyeceğimi bilemiyorum elbise etek sort.off ne giyeceğim derken bir an beyaz bir elbise ve saçlarım örgü ile inmeye karar verdim yine aynı banklara gittim.yine kulağımda kulaklık bu sefer okumak için kitap getirmiştim.onu bekledim kitap okuyarak. aman allahım bir türlü gelemedi. çok merak etmiştim. dayan eylül dayan biraz daha bekle diyorum ama gelmiyor.bir an moralim bozuldu can gelmedi. daha fazla bekleyemedim. çünkü annem çağırdı eve gitmek zorunda kaldım. annemin yanına gittim bana para verdi ve markete gönderdi kulağımda kulaklık ile dinleyerek gittim.item derici-kalbimin tek sahibine şarkısını dinliyordum o şarkıyı dinleyince ne bilim bir an o can aklıma geliyordu.markete gelmiştim alincaklari almıştım kasaya gidiyordum.oda markete giriyorduu bir an ne yapacağımı bilemedim. aman allahım canı gördüm.marketin önünde canı bekledim.telefonla konuşuyormusum gibi numara yaptım yurumeye başladım arkamdada cann.bir an telefonu kapattim.yuruyordum.bir an arkami döndüm can yoktu.aman allahım gitmis olmadi.moralim çok bozulmuştu.eve gittim vee direkt uyumaya karar verdim. en iyisi böyle olacaktı. bugunu unutmam gerekiyordu. bugunu birdaha aklima getirmek istemiyorum. insallah yarın guzel seyler olur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk
عاطفيةherkeze Merhaba bu hikayeyi ilk defa yazacağım.bir ask hikayesi fakat gerçek hikaye.iyi okumalar