İnsan böyle bir durumda ne yapacağını pek bilmez . Aslında çoğu arkadaşım bunu çok iyi yapardı kendi tabirleriyle rahat insanlardı , onların kösele gibi suratları vardı tükürsen suratlarından akardı . Neyseki onlar gibi değildim .
Cesaretimi toplayıp ilk kelimemi söyledim . "Pardon camı biraz açabilirsiniz ?" ne bekliyodunuz naber bebek dememi mi ? Neyse o narin elleriyle cama uzanıp hafifçe araladı . İşte ne yapacaksam burda yapmalıydım ama o benden önce davrandı .
-Yorgun görünüyorsunuz zor bir gün müydü ?
Evet cevap verebildim kekeleyerek de olsa ;
-E e evet çok sıcak bir gün .
İşler düşündüğümden çok iyi gidiyordu o kalabalık otobüste onca gürültüye rağmen güzel bir ilişki kurmuştuk . İsmini öğrendiğimde daha çok ısındım ona "Öykü" . Kimbilir belki benim öyküm de o olacaktı . Hem isimlerimizde yakışmıştı . Öykü ve Rüzgar aslında romantik film ismi gibiydi . İnsan işleri yolunda gidince hemen hayal kurmaya başlıyor işte ... Yanındaki teyze otobüsten inince boşalan yeri doldurdum hemen ve kendimden bahsetmeye başlamıştım bile .
Evet ben Rüzgar çoğu arkadaşıma göre sıkıcı , çelimsiz bir bilgisayar programcısıyım . Herhangi ayırt edici bir özelliğim yok ne bir renkli gözüm ne de süper bir aksanım , aslında tipik bir Ankaralıyım . Beni betimleyen en iyi kelime Asosyal ' dir herhalde . İşkolik evden işe bir tipim anlayacağınız .
10 dakika kadar hiç durmadan konuştuk ama Öykü ineceği durağa gelmişti o kısa sürede çok şey konuşmuştuk ve telefon numarasınıda almıştım elbette . Hayatımın en iyi otobüs yolculuğuydu şüphesiz . Ama bildiğim tek bir şey vardı yeni tanıştığın birini asla ilk günden arama . Dakikaları sayıp ertesi günü beklemekten başka çarem yoktu.
İnsan ilk görüşte aşık olabilir mi ? Yoksa bu kısa süreli bir hayranlık mı ? Bunları bilemem ama halimden çok mutluyum şu an ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
RomanceYorgun , bitkin bir şekilde yürüyordum. Yüzüme vuran rüzgarı aldırmaksızın. Beynim bitkin düşmüş vücudunun aksine durmadan düşünüyordu . " Bundan sonra ne olacaktı ? Ölü bir bedende nasıl yaşayacaktım ? " Zaman tamamen aleyhime işlerken sürekli bu...