De ce miar fi frica........
........ In timp ce iarna se joaca cu natura aruncand zabada direct in geamurile casei crapandule cu rahatul de caine ,inghetat,de mama natura,eu,Roberto, stau linistit in pat spalanduma pe dinti,chiar daca pare ciudat, dar eu fac totul in pat.In fine in acest timp,eu fiind normal singur acasa ca in fiecare zi se aude soneria ciudat fiind ca curentul era taiat de o saptamana,dar ea nu faca odata "CLINK" si repetat ,ca si cand cineva ar apasa cu disperare pe aceasta...........
Eu: Cine dracu esti?scrigam eu nervos prin casa cu periuta in gura.
"CLINK,CLINK,CLINK..........!"
Deschid si usa si cine-i?Un strigoi,un criminal,vre-un varcolac,nu!Erau toti intr-o singura persoana,mama!
Eu:Ce faci la ora asta acasa?Si cei cu soneria!Tia muscat pisica limba?
Ea tot nu zicea nimic ,dar in acel timp ceva ciudat se intampla,ea cazu peste mine!O dau la oparte si vad......Un cutit de juma-de-metru infipt direct in spatele ei.Era clar ca nu trecuse mult de la tentadiva de omor ,iar criminalul inca era prin cartier.Nu am vrut sa atrag atentie asa ca am ingropato imediat in spatele casei.
Era logic ca trebuia sa fac ceva,dar in niciun caz sa ma duc la politie pentru ca stiam exact cine este killer-ul!Era Damon,un tanar periculos si manat de dorinta de a se razbuna pe mine dupo o poveste si mai lunga decat aceasta ! Mania sa a pus stapanire pe judecata lui,numai era costient de ceea ce face ! Vara trecuta a incercat sa ma omoare pe mine ,dar nu a reusit,asa ca hotarat sa ma omoare pe dinautru distrungandu-i pe cei dragi.
Imi scot telefonul si-l sun pe Marc,un prieten deal meu "as" in calculatoare.Apoi pe Big Dog un luptator pe cinste si in cele din urma pe Alle o fata desteapta, sexy si descurcareata in ori ce situatia,care il cunoaste pe Damon mai bine ca oricine,dupa o relatie de 5 ani.
Am stabilit un loc de intalnire unde Damon nu s-ar astepta sa fim ,la bibleoteca !
Marc : Hey, Roberto!
Eu :Salut mai!
Big Dog :Am.... ajuuuns!
Toti o asteptam pe Alle care stiu bine cai place sasi faca intrarea si ce sa vezi....In balansul ei de fotomodel,si hainele ei sclipitoare si la moda ca intotdeauna intra pe usa.Baietii salivau la chipul ei de inger si pe toata perioada asa zisei sedinta nusi mai luasera ochii de pe ea .
Alle:Buuuna,baieti!
Noi :Waw!
Alle :Ce sa intamplat? De ce neai chemat aici?
Eu : Damon mia ucis mama!
Big Dog : De ce nu teai dus la politie?
Eu :Ei mai mult mar incurca ! Asa ca am nevoie de ajutorul vostru.
Alle :Ok ,te vom ajuta!
Ne-am dus repede in laburatorul lui Marc.Cu ajutorul lui am istanlat camere de load vederi in tot orasul.
"~Bling!~,~Bling!~"se aude telefonul!
Big Dog : Cine e?
Eu :Numar necunoscut.....0765247512!
Alle: E Damon !
Raspund!
Eu : Alo!
Damon :Vad ca teai prins de smecheria mea, dar nu va schimba nimic!Sper ca esti destul de destept incat sa nu-i amesteci pe politisti,dar nu vei scapa iti voi omora toti prietenii,animale , familia,pe toti ! Si la urma vei fi tu!
Eu : Vrei razboi asa va fi !
Damon :Nai cum sa ma invingi!iar apoi inchise brusc.
Marc:Baieti....!
Noi :Cei?
Marc : Iam localizat telefonul!E pe adresa ta Roberto!
Alle: Porneste camerele!
Eu : O,nu!
Alle :Fuck!
Big Dog: Ce diavol!
Capul tatalui meu era asezat in mijlocul curtii iar toti vecii mei erau pe strada inpuscati,dar si mai rau se pare ca Damon se intrepta spre parc cu o bomba,iar iarna copii toata ziua stateau in parcuri si pe strazi . Zeci de persoane aveau sa piara din cauza razbunarii sale . Era clar ca pe mine ma vroia.Ii omora pe ceillti ca sai pot aparea si eu in cale.
Eu :Baieti ma duc!
Alle : Unde?Doar nu vrei sa........
Eu: Trebuie!
Marc :Venim si noi,doar suntem o echipa!
Eu:Bine!
Si fara a mai sta pe ganduri am sterso spre parc.
El era,gata sa monteza bomba.
Eu : Stai!
Damon : Ma asteptam sa vi!Doar esti un baiat destept!
Cand se intoarse spre mine Big Dog il lovi cu o creanga direct in cap.Cazand in genunchi Alle il le lega cu un lant de argint ,iar Marc pentru ori ce invidualitate il elctrocuta cu al sau XP56100.
Dupa ce l-am dus la politie ,ca doar nul exponam pe pereta ca trofeu ,ne-am intors acasa la mine cu niste angajati FBI care neau pus niste intrebari si neau multumit pentru ajutor,chiar daca noi am facut toata treaba.
Recunosc ca miau dat lacimile pentru parinti si leam facut si o inmormantare adevarata.
Dar cel mai rau este ca sunt sigur ca Damon o sa reuseasca sa evadeze,dar echipa mea este pregatita pentru el ,dar si pentru altii...................!