Dupa cum vam spus la sfarsitul primului capitol si dandu-va seama mai ales dupa titlu Damon se intoarce,reusind sa iasa din inchisoare.Nu ma intrebati cum,ca habar n-am.
Derivand un pic de la subiect ma intorc in dimineata cand am aflat.Eu cu Alle si Big Dog stateam la mine acasa.
B.D :Dar unde e Marc ?
A: Da chiar......! Ce-i cu el?
E : Habar n-am !
Il sun nu-mi raspunde.Asa ca ne ducem la el acasa.Batem la usa nu raspunde nimeni.
E: Unde-o fi?!
A: Pai.....Stai ! Imi suna telefonu !
Alle dadu pe spiker.Era Marc.
A: Hei,cei cu tine ?
M: Veniti acasa la Roberto !ne zise el c-o voce speriata si ciudata,ca si cum cineva lar forta sa zica asta,asa cam plecat in graba fara a mai pune vreo intrebare.
Asa era,Marc statea pe canapea iar langa el cineva cu o masca neagra de bumbac tinea in mana stanga un pistol la gatul lui,iar in cealalta mana unul intreptat catre noi.Putea sa apese pe ambele tragace si sa ne omoare pe toti ,dar n- a facut-o.
E: Cine esti?
Anonim: Nu ma recunosti?!
Si dupa spusele lui l-am recunoscut.Recunosteam acea voce si dintr-o mie.Era Damon.Dar tot nu intelegeam .De ce nu trage ,de ce nu ma inpusca. Era prima lui sansa singura,chiar n-avem cale de scapare .
E: Trage!Hai, inpuscama!
Isi scoase masca si-o arunca in mijlocul camerei unde ne aflam noi.Ii dadu drumu lui Marc si-l inpinse catre noi.
D: Roberto,fa un pas in fata!
Asa am facut.Dar ce nu stia el,era faptul ca sub fiecare perna din casa era ascunsa cate o arma. Si asa ca am profitat. In staga camerei era un fotoliu m-am uitat la el, iar el zise:
D: Ce, te dor picioarele?Hai stai jos! Chiar te rog!
E: Multumesc !si inainte sa ma intrept catre fotoliu iam zis lui Alle.
" Sariti cand ma asez!"
In spatele lor era o fereastra larg deschisa. Cand am ajuns langa fotoliu m-am aplecat , dar nu m-am asezat.Am vazut ca sub perna erau doua arme asa ca m-am asezat brusc intorgand fotoliu sa-l am drept scut .Imediat dupa acea am aruncat un pistol pe geam si imediat dupa el au sarit si ei.Damon luindu-se dupa mine isi intoarse canapeau si se puse dupa ea.Era logic ca Damon avea mai multe gloante decat mine mai ales dupa modelul pistolului, care era asemanator al celor de la FBI.Deci trebui sa trag cu mare precizie.Lupta incepu si se pare ca dupa primele secunde deja atrasem atentia masinile mascatilor se auzeau iar gloantele lor isi faceau intrarea pe freastra direct spre canapeaua lui Damon .Ciudat ca adversarul meu tragea in continuare in mine fara sa incerce sa se protejeze .
Cine ar fi crezut ca incepand cu o dimineata linistita mancandu-mi cerealele acasa la Alle,voi ajunge ca la pranz sa fiu in pericol de moarte,ma intrebam ce se va intampla diseara.Dar nu o asteptam ca nu ma-i aveam nicio speranta,asta imi era sfarsitul?
Deodata cineva puse mana pe spatele meu ,m-am intors siam vazut o silueta luminoasa atinsa de razele soarelui care intrau pe fereastra cu un par lung si blond care se misca in toate partile sau doar mi se pare mie,cine era ingerul meu pazitor ?! A venit oare sa ma i-a pe cealalta lume?!Tot corpul imi vibra.
Dar,nu era chiar Alle.In mana dreapta avea un semnalizator ,iar in cealalta un burghiu cu care facu in spatele meu o gaura imensa ,in timp ce ieu o acopeream.Scoase semnalizatorul prin gaura sil activa atragandu-le atentia politistilor care ne trasere de acolo.Dupa aceea ne duse la sectie unde era Big Dog si Marc.
Ei: Ati reusit!
M: Imi mare atat de rau ca v-am bagat in aceasta poveste!
E: Sa nu-ti para! Ai facut ce trebuia! Alle ,tre' sa-ti multumesc! Daca nu erai tu acum probabil eram mort.
A: Si tu ai fi facut la fel pentru oricare dintre noi !
E: Asai,asai....!Dar cum?!
A: Pai.... am intrat pe fereastra de la etaj in camera ta de unde am luat acele lucruri,semnalizatorul si burghiul ! Si de aici a fost simplu .
E:Nu stiu cum ma pot revansa !
A: Eeeee......Hai c ma-n rosec!
B.D: Dar ,Marc,ce s-a intamplat cu Damon ?
Eu&Alle: Da chiar?
M: Nu stiu mam trezit cu-n pistol la tampla!
Si imediat dupa aceea Damon veni in aceiasi camera insotit de niste politisti si agenti FBI,care ne pusera din nou o groaza de intrebari.Pe Damon il duse la cel mai bun psiholog din lume Yang Chiow,dupa care la cea mai sigura inchisoare din lume,dar deceaba, tot va evada.Damon nu poate fi inchis nici macar in YAD.
Dar in fine cum am mai spus echipa mea este pregatita pentru el ,dar si pentru altii.......