1.A Robinson család titka (2007)

296 6 0
                                    

Gondoltam ezzel kezdem mivel ezt láttam legfrissebben azt hiszem vasárnap😄Én ezt a filmet ezelőtt még sosem láttam csupán annyi rémlett az egészből amikor a film elején ott hagyják az árvaház bejárata előtt a kisbabát.Szerintem erre is csak egy mozis előzetesből emlékszem amikor kisebb koromban voltunk moziban.

Történet:
A történet arról szól hogy van egy kisfiú Lewis aki 12 éves.Árva. Korához képest nagyon okos és folyton különböző találmányok megalkotásával foglalkozik leginkább sikertelenül.Senki nem akarja örökbe fogadni mivel hát kicsit különc kisfiú és azzal hogy ilyen őrülten rajong különböző találmányok megépítéséért talán ijesztő lehet külső szemlélőként a családok számára. Sok sikertelen próbálkozás után hogy örökbe fogadják elhatározza hogy megkeresi igazi édesanyját.Ehhez megalkot egy találmányt amivel az ember képes vissza emlékezni élete legapróbb részleteire és legszebb emlékeire is.Ezt a találmányt aztán be akarja mutatni egy iskolai vásárban ahol aztán nem sikerül mert egy "gonosz" megakadályozza. Lewis ott is hagyja a vásárt csalódottan hogy megint nem sikerült neki az amit eltervezett.
Találkozik egy Wilbur nevű fiúval aki azt mondja neki hogy muszáj vissza mennie a vásárba és befejeznie a masinát.Ez a fiú azt is mondja hogy ő egyébként a jövőből jött.Lewis ezt nem hiszi el ezért a fiú bebizonyítja neki és elviszi a jövőbe.Itt kezdődnek a bonyodalmak ugyanis a járgány (nem tudom minek mondjam😂) amivel utaztak megsérül.És Lewisnak kell megjavítani.Ezáltal megismeri a Robinson család különös életét.
Vélemény:
Szerintem maga az alapsztori nagyon érdekes.De engem valahogy egy idő után mégse kötött le.Nem tudom kicsit untam egy résznél.
Viszont az alapsztori érdekes de szerintem többet is ki lehetett volna belőle hozni.
Kedvenc szereplő:
Wilbur❤️Nagyon bírtam ezt a csávót és nagyon emlékeztetett valakire a környezetemben de sehogyse bírtam rájönni kire 🤔

Értékelés 10/7

Ilyen és ehhez hasonló véleményeket és ajánlókat fogok írni a továbbiakban remélem tetszett😊

Ilyen és ehhez hasonló véleményeket és ajánlókat fogok írni a továbbiakban remélem tetszett😊

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

#teamWilbur

Disney mese/film vélemények Where stories live. Discover now