Egyik kedvenc mesém A kincses bolygó😍Nagyon-nagyon szeretem ezért is gondoltam hogy legyen ez a következő amiről írok. Ezt a mesét se láttam soha azelőtt.Nem tudom miért egyszerűen rengeteg mese van ami csak úgy kimaradt az életemből ismeretlen okokból kifolyólag 🤔Valamikor pár hónapja éppen a YT-n böngésztem és akkor megtaláltam az I'm Still here című számot.Ami ugye A kincses bolygó betétdala .Nagyon hamar megszerettem ezt a számot szinte rongyosra hallgattam (és énekeltem:D)A zene alatt ugye a filmből voltak jelenetek bevágva szóval gondoltam ezt muszáj lesz megnézni.Így is lett.
Történet:
Jim egy átlagos kamaszfiú.Imádja a kalandokat,napja nagyrészében a szolárszörfjén száguldozik ,és állandóan bajba kerül. Anyja aki egyedül nevelte fel miután apja ott hagyta őket , amikor Jim még kisebb volt ,aggódik is mi lesz így a fiával a későbbiekben ,ha folyamatosan csak bajba kerül és az iskolában is rendre csak bukdácsol.Pedig okos fiú,de amikor az apja otthagyta őket valószínűleg elég nagy törést okozott benne ,így nem látt fényes jövőt maga előtt .Plusz anyja is egy fogadót működtet egymaga ezért pénzzel se bővelkednek.
Egynap egy kalóz ér földet bolygójukon ,és Jim megtalálja a kincses bolygó térképét .Doppler professzor társaságában aki a család barátja neki vágnak az űrnek megkeresni a kincses bolygót!
Jimet a hajókonyhára osszák be John Silver ciborg mellé akivel a későbbiekben barátságot kötnek,de kiderül Silver nem az akinek tűnik.
Vélemény:
Én nagyon szeretetem ezt a mesét.Tényleg egyik kedvencem.Szép mondanivalója van ,érdekes és nagyon jól van kivitelezve.Az I'm Still Here pedig még mindig a fav😍
Kedvenc szereplő:
Jim egyértelműen 😍 Nagyon bírom a csávót főleg hogy ilyen nagyszájú,és nagyon nagy szövege van. De mindemellett nagyon jószívű és a jószándék vezérli. A haja is nagyon tetszik csak az a copf fura nekem egy kicsit:D
Értékelés:10/10Nem tudom ti hogy vagytok vele de szerintem irtó
helyes 😍
ESTÁS LEYENDO
Disney mese/film vélemények
De Todo„Minden álmunk valóra válhat,ha van bátorságunk a nyomukba eredni"