Ce se întâmplă cu mine?De ce dintr-un om dulce, iubitor, mereu cu zâmbetul pe buze, unul chiar destul de contagios, am ajuns un om atât de narcisist?
Am ajuns un om fără suflet, cu o stare mult prea schimbătoare.
Uneori îmi îmi închipui cât de perfect ar fi să dispar de pe fața pământului. Doar eu și un pumn întreg de somnifere.
Doar eu și un cuțit.
Sau, poate, doar eu, un scaun și o sfoară.
Alteori, mă gândesc la toate persoanele care mi-au greșit cu ceva. În acele imagini amintite de mine, sunt doar eu și acea persoană. Îi înfig cuțitul în burtă, și fac mișcări lente în față și în spate.
Răcnetul acela, plin de disperare și sângele care i se prelinge pe corp, in lumina lunii, îmi creeaza o satisfacție de neînchipuit .
Știu că este făra scăpare, iar asta mă mulțumește.
Mă roagă printe lacrimi să îi cruț viața, iar un rânjet al naibii de înfricoșător îmi scapă.
Cu și mai multă ură, îi înfig cuțitul direct în inimă, pentru ultima dată. O lacrimă rece i se scurge pe obrazul fin.
Cu asta, totul se termină.
Doar eu și un cadavru, într-o pădure pustie, încețoșată.
Lupii se aud cum urlă, de parcă și-ar lua pentru ultima dată rămas bun de la decedat.
Târăsc cadavrul până la șanțul săpat de mine, de mai de mult.
Îl stropesc cu benzină și aprind un chibrit.
A fost iubit de toată lumea. Inclusiv de mine. Eram în stare să îmi iau viața pentru simpla lui fericire.
Dar, toată atenția asta l-a transformat. L-a transformat într-un monstru, ca toți ceilalți, lumea lui însemnând numai banii.
Aș putea jura că circulă în acest aer o substanță ciudată; una care ne face să nu ne mai putem iubii unii pe alții. Una ce ne facem sa vedem doar bani și nimic altceva. Una care ne face triști pe toți și una care ne face să ne urâm între noi. Una care ne face să trăim în propriul nostru coșmar.
Acea substanță l-a făcut pe el așa un om rece si arogant, și mie mi-a transformat iubirea în cea mai mare ură.
Și uite cum după toate momentele frumoase trăite cu el, am ajuns să mă uit la cadavrul lui cum arde.
Îmi scot batista din buzunar și îmi șterg cuțitul pătat de sânge...
CITEȘTI
14 days until suicide
Short StoryÎncă 14 zile până la ziua de mult plănuită. Ziua în care îmi voi pune capăt zilelor. O aștept cu mare nerăbdare, dar în aceste două săptămâni mai am ceva de treaba. Vreau să rezolv niște lucruri cu acele persoane care m-au înjunghiat pe la spate...