Burak'ın perspektifi:
Offf ya ağzımdan herşeyi kaçırıyorum. Kızı birdaha ne zaman görebilirim ki. Mert de orda mal mal gülüyor "Burak sen harbiden kız işine karışma." dedi. "Ya Mert bir git ya. Kıza cidden aşık olmuş gibi hissediyorum. Çok saçma olduğunu biliyorum ama banane." dedim sinirlenerek. Arkadaşlarımdan en anlayışlı olan Cenk yanıma geldi ve "Herşey yoluna girecek Burak. Bende ilk Selin'i bulamicam diye korkuyodum şimdi bak bana 1 yıl geçti ve kızla 9 aydır sevgiliyiz." dedi. Çok saçma konuşuyor ama aslında moral verdi bana. Belki yarın görücem belki yarımadanda yakın belki de sadece rüyalarımda görücem. Ama en sonda görmüş olucam.
1 Hafta sonra saat 6
Burak'ın perspektifi:
Sabah kahvaltısında ne yiyeyim. Şuan okulu düşünmem lazım olduğunu biliyorum ama yemek daha önemli. Sessizliğe tam alıştığımda telefondan bir ses geldi. Mert beni arıyordu. Telefonu açtığım an "Taşşak Kafa uyan uykundan dışarı çık arabaya atla gidiyoruz!" diye bağırdı. "Mal mısın daha giyinmedim bile." dedim. "Çıplak gel neolucak?" dedi. "5 dakkikaya geliyorum." dedim. Hemen giyinip kahvemi hazırlayıp dışarı çıktım. Bir baktım Mert Kırmızı Ferrari almış. Orospu çocuğu ya. "Oha Mert!"diye bağırdım içimden küfür ederek. Mert hemen "Neoldu kıskandınmı canlısı?"diye cevap verdi gülerek. Bende gülerek oturdum yanına.
Okula varınca
Burak'ın perspektifi:
Okula vardığımda hemen arkadaşlarımın yanına koştum kitaplarımla. Onlarla konuşurken Mert "Pşşt Burak arkana dön kızlar sana bakıyo. Bak Leyla ile aran berbat belki bu kızlarla bişeyler olur."dedi. Bende "Mert çok güzel olan bir orospu aramıyorum aşık olduğum kızı arıyorum."diye cevap verdim. Cenk "Mert Burak'a karışma!" dedi.
YOU ARE READING
Mutlu Sonsuz🌙
Romance19 yaşındaki kızlarla umudunu kaybeden Burak bir gün arkadaşlarıyla gece kulübüne gittiğinde hayatındaki en güzel kızı görür. Devamı için okuyun💕🌿