Burak'ın perspektifi:
Ben 19 yaşındaki halimle arkadaşlarımla gece kulübünde kendimi bulmuştum. Ben genellikle dışarı çok çıkmam ama çok ısrar ettiler bir gün çıkiyim dedim. En yakın arkadaşım olan Mert'le konuşurken kız konusu açıldı "Bak bugün akşam çok güzel bir kız bulacakasın idda ya bile girerim." dedi gülerek. Bütün arkadaşlarım kızlarla şansım hiç olmadığını bildikleri için umudum çok sıfıra inmişti derken bir baktım insan olmayacak kadar güzel bir hamfendi. O da arkadaşlarıyla takılmak için çıkmış gibi görünüyordu. Öyle bir gülüyordu kendimi gülmekten tutamadım. Çok güzel bir siyah kısa elbise giyordu. Kendini millete gösterecek kadar kısa da değildi gayet güzel bir elbiseydi. O anda kendimi gülmekten durduramıyordum benim ilk görüşte aşık olduğum kadının ismini öğrenmek için can atıyodum. İçimden kendi kendime konuşamicam ve kendimi rezil ediceğimi söylüyordum ama bu kadınla şimdi konuşmasam birdaha ne zaman konuşabilirim derken bir an kendimi kadının önünde buldum. Bana şaşkınlıkla bakıyordu. Yakından yüzü daha güzel olduğunu farkeden ben utançtan kıpkırmızı olmuştum "M-merhaba benim ad-dım B-Burak." dedim sesim titreyerk. Afferin Burak kendini gine rezil ettin.
_____________________________________________________________________________
Wattpad de yazdığım ilk hikayeyi okuyan inşallah sevmiştir. Ve lütfen yorumlara fikirler yazın. Devamı kısa sürede geri gelicek.
YOU ARE READING
Mutlu Sonsuz🌙
Romance19 yaşındaki kızlarla umudunu kaybeden Burak bir gün arkadaşlarıyla gece kulübüne gittiğinde hayatındaki en güzel kızı görür. Devamı için okuyun💕🌿