Sabah uyanınca gerçekten ama gerçekten huysuz oluyorum.Eee ne yapayım bazı insanlarda böyle.Her neyse,alarmımın o gıcık sesi beni güne daha husus başlamama neden oluyor.Zor da olsada sononda kalktım.Mutfağa doğru ilerlerken telefonuma peş peşe mesajlar gelmeye beşlayınca telefonumu sessiz aldım,çünkü mesajların sahibini tahmin ede biliyordum.Hemen ağzıma iki lotma atıp üzerimi değiştirdim.Kapıyı kilitleyip yürümeye başladığım zaman telefonum yine titremesiyle bu kez baktım "Neşe kişisinden 8 yeni mesaj" yazıyordu.
Neşe:Kızım nerdesin???
Neşe: Ders birazdan başlıyor.
Neşe:Yaa bir şey mi oldu???
Neşe:Bak sabrımı sıyırmak üzereyim.
Neşe:Sabrımı şu son günlerde çok fazla taşırıyorsun haberin olsun.
Neşe:Kime diyorum acaba!!!
Neşe:Kızım bak yetiştin yetiştin yoksa valla bu kez ben idare edemem.
Neşe:Kızım yolda düştüm mü ne oldu???Bu kez daha vazla dayanamadım.Yani genellikle Neşe'den gelen mesajlara cevap vermiyorum çünkü bence biraz abartılı,ama gerçekten şu son günlerde sabrımı biraz taşırıyor olabilirim.Bu yüzden mesaj atmaya karar verdim.
Siz:Hayır Neşe iyiyim hem daha dersin başlamasına 15dk.var ama ben 5dk.'ya kadar gelmiş olurum.
Neşe'de sanki benim mesaj atmamı bekliyormuş gibi hemen anında mesaj geldi.
Neşe: İyi peki ama bunu neden daha önceden söylemedin???
Bu kez cevap vermeden okula doğru ilerlemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK ARKADAŞ SONRA AŞK
RomanceİLK OLARAK İKİSİDE BİRBİRLERİNİ ARKADAŞ SONRADA AŞKLARI OLARAK GÖREN İKİ GENÇ...