Neden?

483 25 4
                                    

Damladan
Sabah olmuştu. Ama ben uyuamamıştım. Çünkü aklımda Hilminin itirafı vardı.
Ben hoşlanıyor muydum ki ondan...
Derin düşüncelere dalmıştım. Ama bir karar verdim. Artık sadece hedefime konsantre olacaktım. Çünkü Orçundaki gibi bı hayal kırıklığı yaşamak istemiyordum. Bu yüzden ondan uzak duracaktım.Pişilerimizi yiyorduk.Salincagin orada toplanmıştı herkes . Onlar pişilerini yemeye başlamıştı.Hilminin yanı boştu. Oraya geçtim. Ona bakmadan pişimi yedim. Ve barakaya gittim.
Oyuna gelmıştık. Dokunulmazliktı oyun.Ben çıktığım tüm sayıları kaybetmiştim ve karşı takıma 3 sayı vermiştim. Hakanla Hilminin konuşmasına takıldı kulağım
Ha- Yağmur çıkmalıydı. Yani yanlış anlama Damla tabiki çok iyi bı yarışmacı. Ama şu son günlerde çok dalgın. Neden?
H- Bilmem. Canı bı şeye sıkkın herhalde. Neyse ben ilgilenirim onunla.
Dinlemeyi kestim. Bireysel Dokunulmazlık oyunuydu. Alp başlama düdüğünü çalar çalmaz bıraktım . Alp şok olmuştu. Yere oturdum. İzlemeye başladım. Nagihan kazanmıştı.Konseye geldik. Yağmur çıkmıştı. Bı şeyler söyledi. Sanırım bi cümlesinde ben bu hafta çok iyidim. Ama bu hafta çok kötü olan kişiler vardı. Özellikle dokunulmazlikta 3-0 yapanlar... Onu  bakmadım bile...
Sıra Nagihan daydı
N-Acun bey Yağmura katılıyorum. Bu yüzden Damla diyorum. Hem zaten Hilmi benim arkadaşımı söyleyip göndermişti . Bende burdan onun en yakın kadın arkadaşını göndermek istiyorum.
Acun bey bana söz vermişti
D- Yani söylenecek bı şey yok. Burda kalmak istiyorum umarım kalırım.
A-Evet Hilmicem söz istiyor
H- Ben Nagihan a bir şey söylemek istiyorum. Keşke beni söyleseydin.
N- Damlayı söyledim çünkü sende benim kadın arkadaşımı söyledin. Şu ana kadar yarım intikamımı aldım kalan yarımı inşallah Damla gidince tamamliycam.
Dedi. Ve konsey bitti.
Adaya gittik. Salıncağın etrafında toplanmıştı.
N-İnsallah yarın Damla gider de intikamımı alırım
H- keşke beni söyleseydin de benim biletimi ona kesmeseydin.
Dedi. Ben Hilmicemin yanında oturuyordum ama yanı derken aramızda  mesafe vardı.Hilmi Nagihana bunu söyleyince bende yerimden kalktım kalkarkende.
Sadece hilminin duyabileceği şekilde
D- Keşke hislerini biletini bana kesmeseydin. Ben bu bilete razıyım dedim ve kalktım. Beni duymuştu. Bana acı acı baktı. Gözlerimi ondan çekip barakama doğru ilerledim.

Gözlerinde kayboldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin