School

11 0 0
                                    

Hát igen haza értünk végre a nagymamámtól. Életem legrosszabb pár napja volt és most megkezdődik a suli egy ilyen hosszú vakáció után. Rémálom lesz. Szombat este van. A ruhámat pakolom ki mikor jön egy üzenet a telómra. 

"Amy":Szia nem tudnánk holnap találkozni??-Hát gondolom magamba ezzel a kétszínű ribanccal aki elveszi mások pasiját és lefekszik vele kösz nem.

"Én":Hát semmi kedvem ilyenekkel mint te beszélni. Bocs és most megyek mert dolgom van..

"Amy":Kérlek csak 10 perc az egész.

"Én":10 perc.-írtam le hiszen csak a legjobb barátnőm volt annyi éven keresztül,de nem bocsáthatok meg neki mert egy fiút választott helyettem aki nem mellesleg az én fiúm volt. Szóval nem nagyon kellene megbocsátanom neki. Na mindegy is megyek inkább alszok.                          

Vasárnap reggel 9 óra van. Épp ébredezek mikor jön egy üzenet a telómra.

"Amy": Ma 1-kor a parknál jó lesz??

"Én": Ja

Felkeltem lementem pizsibe reggelizni sehol nem volt senki csak egy cetli az asztalon: Átmentünk a szomszédba Adam még alszik.

Hát oké gondoltam magamba majd kivettem a tejet és a müzlit és reggeliztem majd megittam egy kávét.  Felmentem a szobámba összeszedtem a cuccomat majd elmentem fürödni. Gyorsan kimostam a hajam majd megszárítottam és kisimítottam.  Gyorsan felöltöztem egy laza smink ami nálam tust szempilla spirált és a kedvenc szájfényemet jelenti  És látom hogy már fél egy van.  Szóltam anyuéknak hogy elmentem mivel miközben én öltözködtem addig ők haza értek. Elindultam a parkba Amyhez aki mikor odaértem nagyon sírt és a telefonján egy képet nézett.

-Szia, mi a baj?

-Hát szia. Hallottam arról az ügyről mikor elraboltak titeket, és sajnálom.

-Hát már megtörtént mindegy. Túléltük szerencsére.Miért hívtál ide? Akarsz valamit?

-Hát csak annyit hogy Stevet és a másik fiút lelőtte Zack  és holnap lesz a temetés nem jönnél-e el rá?-mikor ezt meghallottam sírni kezdtem hiszen. Csak vele éltem át életem legszebb pillanatait.

-Hát majd meglátom.

-Rendben csak gondoltam számíthatok a segítségedre és Steve anyukája is reméli hogy számíthat rá.

-Meglátom. Emiatt hívtál vagy akarsz valami mást is ??

-Hát csak annyit hogy sajnálom. Minden az én hibám mert ha nem kezdek el kavarni Stevvel a hátatok mögött akkor még barátnők lennénk és ő élne.

-Nem Amy ez mindkettőtök hibája. És most megyek sajnálom Stevet. És most szia.

-Ne ne menj beszélgessünk még kérlek.

-Nekem nincs mondani valóm neked.

-Nekem viszont van.

-Mond akkor gyorsan.

-Hát tudod mikor ránk nyitottatok Zackkel hát miután mi elmentünk elkezdtünk járni mivel szerettük egymást. Azóta együtt voltunk mikor egy este áthívtam de nem jött üzenet tudtam hogy valami baj van. Átmentem náluk az anyukája azt mondta hogy elment és hiába hívtam nem vette fel a telefont. És azóta nem beszéltem vele. De hagyott egy üzenetet Zack nekem hogy értem is eljön és erről szerettem volna igazából beszélni hogy börtönben van vagy hol?

-Zack és Mark mind ketten börtönben vannak. Emberölés és emberrablás vádjából. Nem fog bántani.

-Oké köszi hogy eljöttél akkor megyek Szia.-állt felfelé Amy mikor visszahúztam.

-Csak még egy kérdés egy apró ki kérdés Mióta kavartatok a hátunk mögött?-mikor megkérdeztem Amy csak lehajtotta a fejét.- Amy mióta??

-Már majdnem 1 éve.-mondta ki a szavakat.

-Köszi hogy elmondtad és köszi hogy pont te képes voltál hazudni nekem ennyi ideig én most megyek szia.

- Bocsánat.Várj fogunk még beszélni vagyis lesz valami a barátságunkból még?

-Nem SOHA semmi. És most szia.

-Szia.

Hát Amy mondatai fájtak már lassan egy éve hogy nem vettük észre hogy lehettünk ilyen vakok. És miért fáj még hónapokkal később is ugyanúgy?? Nem akarom ezt érezni semmit nem akarok érezni. Miközben sétálgattam megszólalt a telefonom. Maya az jaj de jó.

-Szia-szólt bele a telefonba.

-Szia mizu veled?

-Hát csak Markról és Zackről akartam veled beszélni csak hogy mi lett a tárgyalás vége. Vagyis tudod a rendőrségen azt mondták hogy priusza volt mindkettőjüknek de kiderült hogy Marknak nem. Ami azt jelenti hogy 3 évet kap emberrablás miatt. Zack pedig emberölés miatt 15. 

-Jó ég.Szegény Zack. Amugy áll még a nyári szünetben hogy elutazzak nálatok.

-Persze a szüleim alig várják. 

-Már én is izgatott vagyok de már csak egy hónap és vége a sulinak. Végre.

-Hát igen de most mennem kell mert indulunk haza. Szia. Majd írok.

-Szia.-ezzel le is tettük a telefont lassan hazasétáltam majd leültem vacsorázni aztán tv-t néztem majd elmentem aludni.   


Remélem tetszett jó olvasást. Pusz. Ha tetszett szavazzatok. Köszii. 

New Romance 🤘Where stories live. Discover now