Dawn of the Dark

250 16 14
                                    

Danas govorim svoje mišljenje o knjizi autorice NatureStorm

When the cries of battle turn into graves,
The Fallen angel his wings retains
In the darkness reborn he will stand
Worthy foe,not a single woman or man.

Sviđa mi se što si ovo iz opisa upotrijebila na kraju knjige.

Tema - 10

Iako je to fanfiction o igrici "Mobile Legends" svatko ga može čitati.Ne mogu se zasititi tvojih opisa,a također ima mnogo likova.Iskreno,moj najdraži lik je Kagura Onmyouji.Prelijepa djevojka s bijelom kosom i plavim očima.Njeno oružje je čarobni kišobran.(badass je i zato mi se sviđa.)Neznam što da ti više kažem o temi nego da sam jednostavno oduševljen!

Cover - 10

Iskreno,htio sam mu dati osam ili devet.Ali izgleda mi kao da si ti ovo crtala.Uložila si mnogo truda u njega i svaka čast!

Uložila si mnogo truda u njega i svaka čast!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vrlo lijepo,zar ne?

Opis - 9

Opis je vrlo dobar i ne otkriva previše.Možda je malo predug pa sam ti dao devet.

Gramatika - 10

Nekada ima malih gramatičkih grešaka,ali ipak pišeš na engleski.Uglavnom se to ni ne primijeti.Moram ti reći da mi je bilo jako ugodno čitati,zato što odlično znaš engleski i primijetio sam jednu ili dvije greške.

Smisao - 10

Nema nikakvih nelogičnosti i sve se povezuje.Ako netko kaže kako mu je komplicirano,on/ona nije pozorno čitao/čitala.

I na kraju jedna mala poruka od mene..

Svima koji vole igricu "Mobile Legends" ili su jednostavno fan fantasy knjiga,toplo preporučujem ovu knjigu.Oduševila si me i imaš talenta za pisanje.

-Nadrogirani_Kreten❣

Moje mišljenjeWhere stories live. Discover now