Önümde oturuyorsun tam şu an. Seni her gördüğümde aklıma bana eteğini verdiğin gün geliyor. Sahiden neden bana eteğini vermiştin?
Aklıma yine o gün geldi de, sanki fazla durgundun. Lalisa ve Chaeyoung yine herkesle dalga geçerken sen önümdeki sırana oturmuş elindeki kitabı okumaktan başka bir şey yapmıyordun.
Lalisa sınıftan çıktığında Chaeyoung yanına oturmuştu seninle konuşmaya çalışıyordu. Yüzüne bile bakmamıştın sen oysaki çok garip...
Şimdi hatırlıyorum da elindeki kitabı ters tutuyordun. Neyi düşünüyordun ki? Sevgilin Min Yoongi'yi mi? O hafta tüm okul sizi konuşuyordu.
Lalisa sınıfa girdiğinde elinde kahvesi ile senin sıranın üstüne oturmuştu. Kafanı kaldırıp elindeki kahveyi almaya çalıştığında ağzından sana vermeyeceğini geveleyerek bana dönmüştü.
Size yakalandığımı hissettiğim o an benim için çok zor dakikalardı. Chaeyoung gözlüğümü alarak kendine taktığında "Bu da ne böyle Jichu sen kör müsün yoksa?" Dediğini hatırlıyorum. Gözlerim dolmuştu birazcık. Ellerimle okul eteğimin ucunu sıkıyordum. Birazdan gideceğini umarak ayakkabılarımı izliyordum.
Her şey sanırım senin unuttuğun o gün ile birlikte başladı. Lalisa'nın üzerime kahve döktüğü gün, yani bu gün. Herkes gülüyordu bana. Akan gözyaşlarımın her bir damlası zevk veriyordu onlara. Tuvalette tam tamına iki ders boyunca ağlamıştım! Tuvaletten çıktığımda önümde bir poşet vardı, içinde de bir etek. Kahve yüzünden yapış yapış olan eteği o poşete koyarak temiz eteği giymiştim altıma, sonra da sınıfa gitmiştim. Sıramda oturmuş dersin başlamasını beklerken sen girmiştin içeri. Altında okul eşoftmanın ile. Garipsemiştim biraz seni, bana neden yardım edesin ki?
Bunları buraya yazarken aslında birazcık da korktuğum doğrudur. Seni uzaktan izlemek güzel, beni fark etmeyecek olmanı bilmek güzel. Gülümseyebiliyorsam senin sayende! Teşekkür ederim Kim Jennie o gün bana eteğini vermiş olmasan ben şu anki ben olmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
skirt ft. jensoo
Fanfiction✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:* Lalisa'nın üstüme kahveyi bilerek döktüğü gün benim onunla tanışma günüm olmuştu. Bana o gün o eteği vermeseydi ben şu anki ben olamazdım. Teşekkür ederim Kim Jennie beni ben yaptığın için. ✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・...