Bir hafta geçti eteği sana vermemim üzerinden.
Geçen gün sınıfa o kadar sinirli gelmiştin ki saçlarını okşayarak seni sakinleştimemek için kendimi zor tuttum.Sonra bağıra bağıra Min Yoongi'nin erkek arkadaşın olmadığını söylemiştin.
Göz göze gelmiştik o an. Bakışlarımın fazla ürkek olduğunu söylemiştin. Sözlerinde ilk göz temasını kesen ben olmuştum.
Sonra küçük bir kıkırtı.
Ayakta bekledin üzün bir süre, ne yaptığımı izliyordun.
Ben sadece bakışlarının üzerinden çekilmesini bekliyordum.
İçim kıpır kıpırdı, böyle kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu, midem kasılıyordu sakin kalmak çok zordu benim için.
Gözlüğümü geriye doğru iterek derin bir nefes aldım. Elimle kendimi serinletmeye çalışırken sırama bir şişe soğuk su koydun
"Fazla sıcaklamış gibi görünüyorsun."
Cevap vermemi beklemeden sınıftan çıktın.
Çantan biraz açıktı ve o gün yiyecek bir şey getirmediğini fark ettim. Annemin koyduğu yemek kutusunu kimseye fark ettirmemeye çalışarak çantana koydum.
Benim yerim üçüncü kattaki kızlar tuvaletinde sonuncusuydu.
Üçüncü kata zaten kimse gelmediği için gayet rahattım burda.
Garip gelebilir ama en çok burada rahat hissediyorum.
Yemeklerimi burda yediğimi düşünme.
Ben yemek yemiyorum çünkü.
Kilo vermem gerek bu yüzden diyet yapıyorum.
Sonra zil çalmıştı birden. Telefonum yanımda olmadığı için bilmiyordum saati.
Sınıfa girdiğimde çok heyecanlı görünüyordun. Beni gördüğünde derin bir nefes alarak çantadan yemek kutusunu çıkardın.
Lalisa ve Chayeong her ne kadar yemeğinden istese de kimseye vermemiştin. Hepsini tek başına yemiştin.
Bağlı saçlarını açtığında uzun teller sıramı süslemişti.
İstemsizce oynamaya başlamıştım ben de.
Sana karşı koymak hayatımdaki en zor şey Jennie.
Öğretmen sınıfa girdiğinde saçlarını bir omzundan önüne doğru atarak tüm dikkatini derse vermiştin.
Okulun geri kalanı çok sıkıcı geçmişti.
Siz her teneffüste dışarı çıkmıştınız ben de cam kenarındaki sıramdam seni izlemiştim.
Gece telefonu elime aldığımda uzun uzun sana baktım.
Annemin içeriden bana kedi fotoğrafı attığını söylemesiyle galerime girdim.
Sonra karşıma sen çıktın.
Hayır hayır seni ben çekmemiştim.
Sen kendini çekmişsin.
Bana teşekkürlerini sunan bir video vardı telefonumda.
Defalarca izledim o görüntüyü defalarca ismimim o güzel dudaklarından çıkışını izledim.
Annem haklıydı galerimde gerçekten de bir kedi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
skirt ft. jensoo
Fanfiction✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:* Lalisa'nın üstüme kahveyi bilerek döktüğü gün benim onunla tanışma günüm olmuştu. Bana o gün o eteği vermeseydi ben şu anki ben olamazdım. Teşekkür ederim Kim Jennie beni ben yaptığın için. ✧・゚: *✧・゚:*✧・゚: *✧・゚:*✧・...