Eu sunt Patricia și am 17 ani, am parul șaten și ochii verzi și am 1,72 .....
Eu cred ca intr-o viață trebuie sa le faci pe toate ,In aceasta carte o sa va povestesc toate prostiile făcute de a lungu anilor ...
1. Când eram mică vroiam să ma fac ma maturătoare 😂(da maturătoare ,ma pus mama sa dac cu mătura și atunci m-am hotărât sa ma fac maturătoare .....după vro 2 minute de târâit cu mătura mi-am schimbat decizi)
2.Pe la 5 ani m-am dus sa fac ore de balet 🤪(după vro cinci ore de balet ,mi-a trecut chefu ....și am renunțat)
3.La grădiniță am fost un copil foarte "cuminte" (tot ce îmi mai aduc aminte este ca m-am dus odată la baie și am făcut piși pe lângă wc 😛😂😂😁)
4. Prima zi ce școală a fost foarte interesantă🤥(era sa ma pierd prin școală, am intrat intr-o clasa , a intrat și doamna și după am aflat ca era clasa a 2 a....am ieșit afara și m-am dus la clasa mea )
5. Am uitat sa Menționez ca la grădiniță am întîlnit prima mea "iubire"😝( îl chema David și dormea lângă pătuțu meu ....in rest nu îmi mai aduc aminte nimica despre el 😘)
Heyy !! Sper ca va plăcut primul
Capitol ....In fiecare capitol vor fi câte 5 amintirii .
Dacă va place ce am făcut până
acuma știți ce aveți de făcut .....
Byeee😘😘