🔞🔞

4.1K 180 27
                                    

პირველი რაც სახლში შესვლისას დაინახე იუნგი იყო, რომელიც სხეულით კედელს მიყრდნობოდა, შეხსნილი პერანგიდან დაკუნთული მკერდი უჩანდა.

-სტრიპტიზიორი არ გამომიძახებია.-თქვი დამცინავი ტონით, თუმცა მის ნახევრად შიშველ დაკუნთულ სხეულს თვალს ვერ აშორებდი.
-უკვე 1-ლი საათია. მეგონა ვისაუბრეთ იმის შესახებ, თუ რა მოყვება სახლში გვიან მოსვლას.- მის გაბრაზებულ სახეს შეხედე და მისკენ წახვედი.
-ვისაუბრეთ? იმ დღის შემდეგ წესიერად ვერც კი ვჯდები-თქვი და მის წინ დადექი- ცნობისთვის დაგვიანებასთან ერთად ცოტა დავლიე კიდევაც-ყურში სექსუალურად ჩასჩურჩულე და მის სასქესო ორგანოს მოუჭირე შარვლის გარედან ხელი.

-ძუკნა-მხოლოდ ამის გაგება მოასწარი, სანამ მისგან ზურგით აღმოჩნდი, საწოლზე მუცლით დაგდებული.
-ოპპა გაბრაზებულია?-თქვი მეტი ირონიით. იუნგისთან ურთიერთობისას რას არ ისწავლი.
-იმაზე მეტად ვიდრე გგონია. დღეს მხოლოდ საჯდომში შემოსვლით არ დავკმაყოფილდები, პატარა.-თქვა და შენი თავისუფალი კაბა ასწია ისე, რომ მისგან მხოლოდ საჯდომი ჩანდა.
-თუ ერთხელ მაინც დაიკვნესებ კიდევ ხუთს დაგიმატებ-გაიგე ყურთან.
როდესაც იუნგიმ მუცელზე მის მუხლებზე დაგაწვინა საბოლოოდ დარწმუნდი რაც გელოდა.

ვერ ხვდებოდი პირველი დარტყმისგან სიამოვნება უფრო მიიღე თუ ტკივილი. ტუჩი ძლერან მოიკვნიტე, რომ არ ამოგეკვნესა და იგრძენი როგორ გაგიხურდა საჯდომი. მეორე, კიდევ უფრო ძლიერ დარტყმაზე, თავი ბოლო დონის მეძავი გეგონა, რადგან ხვდებოდი რომ მოგწონდა ის რასაც იუნგი აკეთებდა, მისი ყოველი დარტყმისგან იკლაკნებოდი და საჯდომს წევდი იმის მისანიშნებლად რომ გაეგრძელებინა.

მეათე დარტყმაზე საწოლზე უკვე ზურგით დაეცი და შენს ზემოდან მოქცეულ იუნგის ცოტათი ძალა გამოცლილმა შეხედე, თუმცა გაუღიმე.
-მამიკო არ განაგრძობს ჩემს დასჯ- სიტყვა იუნგის კოცნამ შეგაწყვეტინა, მისი უხეში შეხება ძალიან გიყვარდა, ისევე როგორც იუნგი.
საცვალი უკვე ისეთი სველი გქონდა რომ ტრუსზე ხელის გადასმისას იუნგის თითებზეც კი დარჩა შენი სითხე, რომელიც მან წამებში გაილოკა თითებიდან, შემდეგ კი გაკოცა რომ შენც გეგრძნო საკუთარი გემო. კოცნაში ამოიკვნესე, როდესაც იუგის თითები იგრძენი შენში და ხელიბი მის შარვალში ჩააცურე, რომ მისთვისაც მიგენიჭებინა სიამოვნება.

იუნგის უყვარს, როდესაც ასე ერთმანეთს ანიჭებთ სიამოვნებას და ხშირ შემთხვევაში ერთმანეთის ყურებით ათავებთ.

იუნგის პენისს ძლიერად მოუჭირე ხელი, რაზეც მან ტუჩზე ძლიერად გიკბინა და ისევ მუცელზე გადაგატრიალა. უკმაყოფილომ ამოიკვნესე, როდესაც თითები ვეღარ იგრძენი შენს საშოში, თუმცა იუნგიმ წამიერად დასვენების უფლება არ მოგცა, რადგან უკნიდან მოუმზადებლად შემოვიდა, რაზეც ისე ხმამაღლა ამოიკვნესე, რომ ალბათ მეზობლებიც კი გააღვიძე.
-აგჰ იუნგგი...- ეცადე მის უხეშ და ჩქარ ტემპს აჰყოლოდი, თუმცა ის ზედმეტად ჩქარა და დაუნდობლად მოძრაობდა შენში.
იუნგიმ ერთ მუჭში შენი თმა დაიხვია და მისკენ ახლოს მიგიზიდა, ისე რომ ზურგით მის მკერდს მიეკარი, ამოიკვნესე და იგრძენი მეორე ხელმა როგორ მოგიჭირა ტკივილნარევად მკერდზე.

-იიუნგი...გთხოვ- თვალებში ცრემლები გედგა სიამოვნებისგან და შენს წინ ვერაფერს ხედავდი, მხოლოდ იუნგის გახშირებულ სუნთქვას გრძნობდი ყურთან.
- არ ხარ ღირსი-გაიგე ყურთან მისი ხმა და შენით დაიწყე თითებით მოძრაობა, რომ როგორმე გაგეთავებინა, რადგან მალე ალბათ გაგიჟდებოდი მისი მოძრაობისგან.
რამდენიმე წამში შენი თითები იუნგისამ ჩაანაცვლა და ჩქარა დაიწყო შენში მოძრაობა, რაზეც დაიკლაკნე, თავი საყვარელი ადამიანის მხარზე დაასვენე და ხმამაღალი კვნესით გაათავე, რამდენიმე წამში იუნგიც გამოვიდა შენგან და შენს ზურგზე გაათავა.

-იმედი მაქვს არ დაღლილხარ, დღეს ვაპირებ ძალიან ბევრჯერ გაგათავებინო.

გამოცდები დამთავრდა, ძლივს 🎉. აწი ვეცდები უფრო ხშირად დაგიდოთ ფიკები. ეს ერთი მკითხველის თხოვნით დავწერე და იმედი მაქვს იმედეგი არ გაგიცრუე. კიდევ ერთი რამ, წინათ დავწერე რომ ფიკებს არ დავწერ მხოლოდ ბითიესის მემბერებზე, თუმცა ვფიქრობ დასაწყისისთვის დავწერ მხოლოდ ბითიესზე. ამიტონ შეგიძლიათ კომენტარებში დამიწეროთ როგორი შინაარსის ისტორიის წაკითხვა გინდათ. მადლობა ყურადღებისთვის.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Jul 18, 2018 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

უკვე 1-ლი საათია. Место, где живут истории. Откройте их для себя