Konacno u sebe opet vracam onu hladnu lauren i polako stavljam ruke na Harryeva prsa odguravajuci ga sa sebe. Mislim da mi sve ovo nije trebalo. Jeste da j ebilo azanimljivo ali znam da cu se do kraja zivota kajati sto sam ovo uradila. Tako to ide u mojem zivotu. Uvek radim svakakve stvari a onda se posle kajem i izjedam smu sebe od sopstvenih postupaka. Usne namse odvajaju i on se polako udaljava od mene ali nedovoljno da bih mogla da pprodjem. Pogled mi je zalepljen za dva smaragda ispred mojeg lica i polako pocinjem da se unervozujem jer ne znam sta mi se desava. Kao da odjednom utice na mene. Odjednom odmahujem glavom samoj sebi da bi odvratila misli i malo jace ga guram da bi otisla.
"Ja..izvini..." Tiho mu govorim i samojsebi se po stoti put cudim jer sam to rekla. Nikom sed nisam izvinila od kad vec. Ako izuzmemo izvinjavanje nastavniku za kasnjenje na ccasu. Taman kad sam malo odmakla iza sebe cujem korake a onda osecam i nagli zahvatza saku koji me povlaci nazad i opet vraca telo uz telo sa Harryeim. Harry prestani!
" Ne idi" Opet cujem zavodljivi htapavi glas koji mi opusta vilicu i baca je do poda. Sta ovo treba sad da znaci? Ovo je neka igra kladim se. Do sad nismo progovorili ni jednu normalnu rec jedno drugom a sad se ovde ljubakamo. Pravim nekakvu zgrzenu facu i polako pocinjem da shvatam sta sm malopre uradila i pokusavam da se suzdrzim da se ne priblizim nekom zidu i pocnem najjace sto mogu da udaram glavu o njega. Pa sta mi se dogodilo|?
"M-molim?" Pitam gapodizuci jednu obrvu ali jos uvek skroz na skroz izgubljena. Gledam ga bledo a panika popcinje sve vise da me obuzima kada mu se lice opet priblizava mome.
"Ja,ja te..." Pre nego sto je zavrsio recenicu,celim hodnikom odjednom se zacuo glasam smeh koji je sam prouzrokovao. Ladno mi se smeje u lice i polako odmice savijajuci se od smejanja i drzuci se za stomak. On se zeza? On se stvano sali sa mnom? Idiot jedan. Mislila sam da je ovo uradio zbog.... zbog...cega? Ne znam ni ja sta sam mislila ali ovo je ponizavajuce. Misli da moze da se zeza sa mnom? Epa, grdno se vara.
"Harry prestani!" Derem mu se i samo cekam trenutaak kad ce obezbedjenje da se pojavi i oboje nas izbaci. Sreca sto nema nikog u ovom delu pa niko ne moze da nas vidi.
'Ljudi zato imaju usi' Ubauje se djavolcic a ja istog trenutkapocinjem da zamisljam kako ga davim i bacam negde tako da vise nikad ne progovori. Ugh.
"Harry prestani!" Ponovo se derem i prilazim lagano ga udarajuci u prsa. On ce samnom dase zeza. Pokusavam da ga gurnem ali onda shvatam da je znatno jaci od mene kada bukvalno ne uspevam, ni da ga pomerim sa mesta. Sve jedno,on uopste ni ne prestaje da se smeje i idalje mi se kezi u lice veseleci se svojom pobedom. Epa necemo se tako igrati!
"Slusaj Harry! Ako mislis da si me ovim ponizio varas se. Ispadas samo jadniji. Mene i ovako nije briga. Mislis da bi ja tebe poljubila? Epa ne bi! Izgleda da mi je ovo samo bila vezba za vece stvari. I..."
"A ti inace imas nekog na kom bi ovo primenjivala?" prekida me u sred recenice i lagano izvija usne u neki egoistican smesak. Ma kako moze ovako da me pita. Idiot!
"Pa imam ako bas hoces da znas!" Lazem mu i brecam se. Kako moze ovako da se igra sa mnom pritom u zelji da me ponizi? Sta sam ja? Neka lutka za zivciranje? Ma daj...
"Pa onda,koje taj gospodin?" Gospodin? Gluplji izraz nije mogo da upotrebi. Malo krivi glavu jos uvek noseci na svom lepom licu onaj zajdedljivi smesak. Lepom licu? Molim Lauren?
"A ko si ti pa da se ja tebi pravdam?" Vec ljutito cupkam nogom o pod postavljajuci mu pitanje. Sve vise shvatam da ovde sa njim samo gubim vremena. Kako me nervira! Pomalo otvara usta preturajuci jezikom po svojim ustima dizuci obrve i iizvijajuci ih u dva pravilna polukruga.
"Pa,recimo da sam decko sa kim si se malopre ljubila bas ovde..." Podize ruku usmerujuci je ka zidu pored nas a onda nastavljajuci "...na ovom zidu. Pa se bas pitam ko li je taj tvoj koga toliko volis pa da onda imas dodatnu potrebu da ne odvajas usta od mojih" Ponovo prica onako zavodnicki a glas mu postaje sve hraoaviji. Jebote! Ima tako dobar glas. Oci mise sire na njegove prejasnje reci i ne mogu da verujem koliko smeo moze da bude dda mi kaze ovako nesto. Prelaazi sve granice! A i,on je mene poljubio. Ne ja njega. Jeste da sam ja bila saucesnik,ali on je mene prvi prisilio na sve ovo. On,on i samo on!
YOU ARE READING
...I.N.K....
FanfictionLauren......devojka koja je imala sve samo ne meko srce i osecaj za ljubav i neznost. Mogla bi se opisati u dve reci. "BAD GIRL" Nevolje i problemi bile su samo jos neke stvari u njenom zivotu koje su joj predstavljale samo zabavu. Kod ostalih je to...