Bunlar benimle dalga geçiyordu. Yoksa bu yaptıklarının başka bir açıklaması olamazdı.
"Hadi 'aaa' de."
Twice denilen çifte kaçık, eline aldığı bir tas çorbayı küçük bir çocuğa yediriyor gibi bana yedirmeye çalışıyordu.
Birde bu yetmezmiş gibi Dabi denilen 'kendini havalı sanan aptal' ben ona öyle sesleniyordum. Sürekli bana laf sokup duruyordu.
Toga denilen kızsa iyice sinirlerimi hoplatıyordu. Bu ikisi yetmezmiş gibi elindeki kedi kulaklarını bana takmaya çalışıyordu.
Lan ben bunları döverim!
"Yettiniz lan hepiniz! Bırakın beni de hepinizi bir güzel döveyim!"
Dabi beni sallamadı. Verdiği tek tepki elini sallayıp konuşmak oldu.
"Toga, ona o kedi kulaklarını tak. Kesinlikle güzel olacak."
Toga sevinçle zıplamaya başladı.
"Dimi! Kesinlikle öyle olacak! Seninle işim bittiğinde o kadar tatlı olacaksın ki.. Ne zaman sana baksam birilerini kesme isteğim artacak. Ah, seni de keseyim. Seni de kesebilir miyim?"
Suratına tip tip baktım. Ne diyorsun ablacım sen?
"Hayı-hmmp"
"SOKTUM! Sonunda ona bir şeyler yedirebildim! Teşekkür ederim Toga-chan!"
Toga sevimlice gülümseyip cevap verdi.
"Ne demek~"
Beni mi soruyorsunuz? Ben iyi değilim. Ben sinirliyim. BEN BUNLARI DÖVERİM!
Ağzımdakini yutup konuşmaya başladım.
"HEPİNİ-MMHHMP!"
"BAŞARDIM! BİR KAŞIK DAHA YEDİRDİM!"
İlk önce Twice'ı öldüreceğim.
"Aferin sana Twice. Böyle devam etmelisin." diye mırıldandı Dabi.
İkinci hedefim sensin koçum.
Bu sefer ağzımdakini yutmak yerine Twice'ın yüzüne tükürdüm. Madem ellerim bağlıydı anca bunu yapabiliyorum.
Dabi ve Toga, Twice'a bakıp kahkaha atmaya başladılar. Tanrım bunların hepsi kaçıktı. Peki benim bunların arasında ne işim vardı? He doğru. Kaçırılmıştım.
Az önce kaçık demiştim değil mi? Aralarındaki en kaçık kişi aramıza katıldı. Nâmıdeğer el surat.
Shigaraki Tomura etrafını sarıp sarmalamış ellerden hiç rahatsız olmayarak bulunduğumuz odaya girmiş bulundu.
Seni de, o ellerini de tek tek sikeyim.
El surat yanıma gelip çenemden tuttu ve kafamı sağa sola çevirmeye başladı. Mal mısın diye soramadım. Çünkü çenemi öyle bir sıkıyordu ki ağzımı açtığım anda acı dolu küçük bir inilti çıkacağından emindim.
En sonunda çenemi bırakıp bir kaç adım geriledi. Çenem kurtulduğu gibi bağırmaya başladım.
"NE YAPTI-HMMPM!"
"VUHHUUU! Bu iş çok zevkli hahaahhaahhaha!"
"Aferin Twice baksana yüzünün aldığı şekle. Çok komik! Hahaha!"
Dabi de küçük bir kıkırtı sundu.
Ben daha ne olduğunu anlayamadım bile. Sadece ağzımda kaşıkla onlara bakmaya devam ettim.
El surat sanki tiksinmiş gibi bana baktı ve ağzımdaki kaşığı tuttu. Eli kaşığa değdiği gibi kaşık parçalanmaya başladı. Korkuyla ağzındakileri tükürdüm. O daha demin ne yapmıştı öyle!?