İLK KARŞILAŞMA

245 13 3
                                    

Yalnızca ormanda gezmeye çıkmıştım fakat buralara nasıl geldim anlamıyorum ah tanrım...

-Kim var orada bakın her kimseniz beni korkutuyorsunuz lütfen çıkın oradan ...

Çalılıkların arasından uzun boylu siyah saçlı beyaz tenli bir adam gözüktü ve selam verdi .

- Sizi korkuttuğum için üzgünüm. Lütfen adımı bahşetmeme izin verin adım Antonio .

Uzun mor elbisesinin kenarlarını tutarak kibarca selamladı

- Beni korkuttunuz bayım . Adım Annabella Lord Maxsimillen kızıyım.

- Ah tanıştığımıza memnun oldum lady annabella , burada ne arıyorsunuz ?

- biraz hava almaya çıkmıştım lakin görüyorum ki dalgın düşüncelerim benim buraya kadar gelmeme sebep oldu .

- Henüz yeni tanıştık ama yapabiliceğim birşey varsa lütfen buyrun inanın size yardım etmek için elimden gelen herşeyi yaparım .

- Hayır bayım kusura bakmayın ama daha yeni tanıştığım bir adama derdimi niye söyleyim...

- Haklısınız peki siz bilirsiniz .

Antonio bu kızda farklı bir şey olduğunu anladı onu diğer kadınlardan ayıran bir tek güzelliği değil aynı zaman da zekasıydı 'da hızla ilerlerken nasıl olduda ormandan çıktıklarının farkına varamadı...

- Bayım ormandan çıkmamda yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim . Sahi sizin burada ne işiniz vardı umarım benim gibi derin düşünceler içerisinde değildiniz dedi annabella ...

- Hayır lady ben yalnızca avlanmaya gelmiştim .

-Bakıyorum ki birşey elde edememişsiniz dedi annabella kıkırdayarak .

- Anotonio gülerek evet şans benden yana değildi dedi ve vedalaşıp ayrıldılar...

***************

Annabella eve vardığında ilk olarak mutfağa ilerledi çok acıktım grace yemekte ne var diye sordu ?

Grace:
- efendim kuzu çevirme ...vs dedi.

Annabella:
- güzel peki şuan saat kaç ?

Grace :
- saatin 7 olmasına 15 dakika var birazdan sofrayı kurarız .

Annabella:
- peki diyerek odasına çıktı...

saat yedi olduğunda yemek odasına geçmek için aşağıya indi odanın kapısını açtığında;

Lady maria :
- kızım anabella neredeydin bunca saattir seni ne kadar merak ettiğimi bilemezsin ..!

-öyleyse bir grup atlı gönderseydin anne böylelikle ormandan daha çabuk çıkardım ...!

- ah ne diyorsun kızım ne kaybolması
Ormanda ne işin vardı?

Annabella masaya geçerek yemeğe başladı bilmiyorum diyerek cevap verdi annesine

-yalnızca biraz hava almak istedim fakat bir anlık dalgınlıkla kaybolmuşum yolumu bulmamda Antonio adlı bir beyefendi yardımcı oldu .

- Lord Maximellan Antonio da kim diyerek konuşmaya dahil oldu .

-Baba tanımıyordum ta ki ormanda kaybolunca bana yolumu bulmamda yardımcı olana dek .... tek bildiğim avlanmak için oradaydı...

-peki demekle yetindi lord maximellan kızına güvenci tamdı .

Peki kızım seni ormana kadar gitmeni sağlayan o derin düşünce nedir?

Annabella yüzünü somurtarak neden kaynaklandığını ikimizde gayet iyi biliyoruz dedi .

- Annabella biz senin iyiliğini düşünüyoruz kızım...

-Henüz 18 yaşına yeni basmış olan kızını tanımadığı bir adama vererek iyilik yaptığınızı mı düşünüyorsunuz izninizle affiyet olsun.

Annabella hızla odasına giderek hüngür hüngür ağlarken birden bahçede bir takım sesler işitti bu ses yıllar önce ingiltereye giden arkadaşı beau ya aitti . Annabella büyük bir sevinçle merdivenlerden inerek holde koşturmaya başladı kapıyı açtığında
" BEAU DOSTUM " diyerek koşarak sarıldı .

Beau :
- Annabella dostum nasılsın görüşmeyeli uzun zaman oldu seni çok özledim evlilik haberini duyunca hemen geldim .

- Sana anlatıcak o kadar çok şeyim var ki hadi odama geçelim .

Bu benim ilk kurgum lütfen yorum ve oylarınızı esirgemeyin
Umarım beğenirsiniz ... 🙂😊

SidaArman04

ANNABELLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin