RASTLANTI 2

83 6 2
                                    

ANTONİO & ANNABELLA

- johnny  nerdesin ...?

Uzaklardan bir ses yaklaşarak daha da netleşti ...

Johnny:
- burdayım dostum gelde bak bir tavşan avladım  dedi.

Antonio sesin geldiği yöne ilerleyerek johnnye yaklaşırken ileride bir ceylan gördü ve içinden bu ceylanı avlarsam johnny çok kıskanıcak deyip sessizce ilerledi yanlışlıkla kurumuş bir yaprak dalına basıp çıtırdatınca ceylan hızla koşmaya başladı .

Antonio:
- Hay aksi..!

Deyip ceylanın ardından koştu uzun bir süre sonra bir ses işitti iki bayana ait sesti biraz ilerleyip çalılıkların arkasına gizlenip onları izlemeye başladı ...

Antonio:
- Aman tanrım bu annabella dedi kısık bir ses ile...

~~~~~~~~~

Beau:
- Annabella sence hayalindeki erkek nasıl olmalı diye sordu .

Annabella:
- Bu nasıl bir soru  ben evlenmeyeceğimi söylerken sen beni dinlemiyormuydun beau ben erkeklerin "E " sini dahi duymak istemiyorum dedi.

Beau:
- Ne ciddi olamazsın ! 
bu kadar abartma annabella hadi söylesene eskiden anlatırdın ama şimdi hatırlamıyorum  merak ettim.

Annabella :
- İyi öyleyse hatırlamadığınla kal zira bu konudan hiç hoşlanmadım dedi.

Beau sırtını dönerek sitemle :

-Peki ben eve gidiyorum lady annabella size iyi hava almalar ...

Bu sırada onları izlemeye devam eden antonio ne demek benimle evlenmek istemiyor kim olduğumu bilmiyor mu bu kız onlarca kişi benimle evlenmek isterken o istemiyor öylemi üstelik ukalâ da...  dedi içinden

Annabella :
- beau beau dur tamam dostum anlatıcam ama böyle aptalca bir konu yüzünden küsmeye değmez değil mi arkadaşım dedi en tatlı tebessümü ile..

Beau :
- Neyse tamam haklısın anlat bakalım dedi

Annabella :
- Uzun boylu kibar kara gözlü gece gibi siyah saçlara sahip olan beyaz tenli biri olsun isterdim birde sakalı ve bıyığı  olamasın  ... kim bilir evleniceğim kişi ne kadar çirkindir bilirsin ordudaki tüm şovalyeler çok çirkin ve bakımsız dedi..

Antonio demek öyle lady annabella size nasıl çirkin biri olduğumu söylemenizi ödeticeğim güzel ,zeki ve ukala olmanızın yanında birde ön yargı ustasısınız diyerek içinden geçirdi hırsla ...

Beau:
- Doğrusu hayalinde ki erkek her kızın isteyeceği türden dedi gülerek ..

Annabella :
- Kim bilir o nasıl biridir dedi yüzünü buruşturarak

Beau:
- Yanılıyorsun tanrıdan neyi büyük bir istekle dilersen o mutlaka olur dedi annabella ya ipucu vermeyerek... işin doğrusu olacaklar biraz eğlenceliydi de...

Annabella:
- Umarım ... hadi eve gidelim dedi

Beau:
- Peki hadi gidelim ...

Onalar ilerleyip giderken antonio  saklandığı yerden çıkıp demek öyle lady annabella size öyle bir şey yapacağım ki hayatınız boyunca unutamayacaksınız derken karşıda bir ağacın altın  ceylanı görerek hırsla okunu fırlatıp ceylanı avladı ...

**************

Johnny:
- Dostum ben iki tavşanı anca avlayabilmişken sen nasıl olurda bir ceylan avlayabildin anlamıyorum ...

Antonio:
- Unutma ben iyi bir şovalyeyim kılıç kullanmanın yanında ok atmayı iyi bilirim  johnny  dedi gülerek hem 2 hafta  sonra savaşa çıkacağız bu avlanma  benim için iyi bir alıştırma.

Johnny :
- Hadi gidip bunları pişirelim de akşama bir ziyafet sofrası kuralım ...

Antonio :
- Tamam... Zaten sana anlatacaklarım var akşam konuşuruz

Johnny :
- Yine neler çeviriyorsun sen ? Neyse akşam anlarız .

Diyerek eve doğru ilerlediler...

Sevgili okuyucularım yeni bölüm 1 buçuk ay ara ile geldi biliyorum ... 😐 ama merak etmeyin artık sık sık yeni bölüm atacağım . okumaya devam edin oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyor olacağım herkese iyi akşamlar dilerim ...

SidaArman04

ANNABELLA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin