Intanlirea cu iubi

612 6 1
                                    

Este joi dimineata si sunt in gara asteptand trenul catre Bucuresti , ma asteptau 10 ore obositoare de mers cu trenul . Ma linistea si ma energiza gandul ca o sa imi vad iubitul .. (da ati ghicit e Gami ) 

Am urcat in tren .. Ma uitam pe gem si imi vea sa palang cand ma gandeam ca las Vasluiul meu in urma .. Sunt mai scunda decat el 1,76 si am 17 ani..( il iau sa il cresc :)))) ) 

Am ajuns in gara iar Gami ma astepta cu un buchet de flori in mana ( n-are bani de trendafiri ) 

L-am luat in bratuci si el m-a sarutat ( nu prea stie sa sarute dar .. mna ) 

Am inceput sa mergem prin oras  , pe drum am intrat la o farmacie si am luat  prezervative , aveam planuri si nu voiam sarcini nedorite. 

Am ajuns la el acasa si am mancat apoi am mers in camera lui si am incuiat usa . 

 Ma uit catre el si spun : Hai.. le folosim ? 

G: Da, dar stii tu.. eu nu am mai facut asta .. e prima oara ...

D: Parca esti o pi**a proasta.. taci ca te invat eu ... Asta de obicei spun fetele dragule , nu baieti ... Si pt mine e prima oara .. Cu tine :)))

G: Ok .. hai sa incepem 

Gami nu se pricepea de loc .. asa ca a spus sa o lasam pe alata data ( cred ca nici laba nu stie sa si-o dea , dar csf n-ai csf.. virginel..) Asa ca am luat prezervatvele le-am umplut cu apa si le-am aruncat in cap la trecatori :)))))


5GANG ..... Sex in grup....Where stories live. Discover now