Intanlirea cu 5Gang

570 2 1
                                    

Dupa noaptea tumultoasa :))) m-am trezit lanaga iubirea vieti mele ... El mi-a spus ca trebuie sa fac curat ca vin prieteni lui din 5Gang . Eram foarte bucuroasa caci stiam ca vin ceilanti baieti .. cu experienta ... Tot ce trebuie sa fac e sa scap putin de Gami ...

Deci .. au ajuns cei din gang !  Selly era mai slab in realitate , era cu Nicola,vara mea ( fata din primul fanc.)  Am isit afara si eu si ea sa vb .

D: Fata nu poti tu sa il inveti pe Gami , asa cum l-ai invata pe Max ? 

N: Normal fata , dar Selly ? Cum scap de el ? 

D:Pai.. il pot lua eu .. 

N: Perfect !!

S-a lasat seara si toti obositi au inceput sa adoarma .. inafara de mine, Selly , Nicola si Gami ( imuni la oboseala )

M-am prefacut ca am un canal de vlog si l-am rugat pe Selly sa vina sa ma ajute la editata . I-am facut cu ochiul Nicolei si a inteled faza ... Ea l-a luat pe Gami si l-a dus in alta camera pe motiv ca vrea sa fac o poza cu el .. 

In camera Nicola l-a luat pe Gami si l-a intins pe pat si i-a spus .. hai sa te invat "franceza"

El a acceptat 

Eu l-am luat pe Selly si l-am intins pe pat si el a inceput sa ma dezbrace salbatic ( scapat de la zoo ) si cand m-a vazut dezbracat a spus ca arat mai bn decat vara mea si ca ma vrea doar pe mn .. si-a dat jos haine si a inceput sa intre in mn .. avea carasu' foarte mare si tare si gros ... era perfect . 

Nicola l-a dezbracat pe Gami si a inceput sa se puna peste el.. el o avea mai mare decat Cristi sau Vlad dar eram mai nepriceput decat ei.. vorba aia mare si proasta nu stia la ce sa o foloseasca :))) 

  


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

5GANG ..... Sex in grup....Where stories live. Discover now