Merhaba sevgili okuyucularım benim baya bi yazım hatam varmış onu farkettim lütfen yazım hatalarımı dert etmeyin😂 Umarım beğenirsiniz
İyi Okumalar💜
Taehyung:
"Ya neden kapanmıyo bu valiz."
Dedim.Nihayet valizi kapatabilmiştim.Evet bu gün bu eve veda edicektim.Babamla ve annemle olan güzel anılarımız vardı bu evde ama ben şimdi bu eve veda edicektim.Annemin bu kararına alışmak zorundaydım.Bakalım yeni evimiz nasıldı...Yeni okulum nasıldı...
"Taehyung nerde kaldın hadi."Annemin bağırmasıyla velizimi elime alıp hemen merdivenlerden aşağıya indim.Evimiz iki katlıydı ve ben üst katta kalıyordum.Evimizin yeşil bir bahcesi vardı ve bahçemizdeki agaca bağlı salıncak.Küçükken babamın beni bu salıncakta sallamasını çok severdim bu yüzden babamla en güzel anılarımız bu salıncakta geçmişti.Salıncağın yanından geçerken bir an durup o günleri tekrar hatırladım.
Annemi ve nakliyat kamyonunu gördüm eşyalarımızın hepsi oradaydı.Annemin bu kadar rahat olması beni üzüyor ve sinirlendiriyordu ve üzüyordu çünkü babamla olan hatıralarımızın tek yeri burasıydı ama annem şimdi onları elinin tersiyle ittirmişti.
O mutlu gözüküyordu yada öyle olmak zorundaydı.
Bahçemizdeki güller sanki bu gün daha güzellerdi,çiçeklerimizi özlicektim.
"Taehyung valizini ver hadi."
Anneme valizimi vermiştim,valizlerimizi arabanın bagajına yerleştirmişti ve artık gitme vaktiydi.Hatıralarıma son bikez baktım.
Arabaya bindikten sonra cama kafamı yaslayıp en sevdiğim müziği dinlemeye başladım.
(Taehyung'un evi)(Buda salıncakları)
...
"Sonunda geldik." diyen annemin sesiyle kulaklıklarımı çıkarttım ve arabadan indik.
Evet...Kocaman bir apartman önümde duruyodu.
"Beğendin mi Taehyung"anneme dönmeden konuştum.
"Evet,güzelmiş"
Tanrım bu apartman kaç katlıydı böyle.Ama sevmiştim burayı,tabikide eski evimizin yerini tutamazdı ama yinede alışmak zorundaydım buraya.Valizlerimizi alıp apartmanın bahçesine girdik.Heryer yeşildi tıpkı eski evimiz gibi ama bu sefer o güzel anılar yoktu.
Apartmana ilerledikçe annemin heyecanlı olduğunu görebiliyordum ama ben hiç heyecanlı değildim.
Kapıyı açıp içeri girdiğimizde asansöre doğru ilerledik.Ama bu olamazdı...hayır...Benim kapalı alan korkum vardı ve panik atak geçiriyordum.Bu yüzünden eski evimiz tek katlıydı.Annem 9.katın olduğu tuşa bastı.Olamaz,cidden.Ya bir gün yanımda kimse yokken burada kalırsam.Başıma gelicekleri düşünmek beni korkutuyordu.
Tek tek yukarı çıkan asansör hiç hoşuma gitmemişti ve arkadan gelen slov müzikle de tamamen tüylerim diken diken olmuştu.
Sonunda geldiğimizde asansörden indik.Ve ben daha evimizin kapısının şifresini bile daha bilmiyordum bu yüzden çekildim ve annemin şifreyi girip kapıyı açmasını bekledim.
Suskundum,aslında böyle biri değildim ama zaten annemde bunun ndedenini biliyordu bu yüzden o da konuşmuyordu.Kapıyı açıp içeri girdik.Evimiz dubleksdi çünkü çatı katınıda dahil etmişlerdi.Evi beğenmiştim,baya güzel duruyodu.Modern di.Gözlerim kamaşmıştı.Annem burayı sevmişti bende sevebilirdim,alışabilirdim. Sonuçta altıüstü taşınmıştık, sonuçta ne olabilirdi ki.Evi gezmeye başladım.Annem de bana anlatıyodu
"Burası mutfak ve burasıda misafir odası." (yasaklı olan misafir odası devlet sırrı gibi sadece misafirleri için ayrılan o da sidede aynı öyle değil mi ya bizde öyle😂)Merdivenlerden yukarı çıkmaya başlamıştık,bu gri merdivenler eve farklı bir hava katıyordu.Eski evimize göre bu ev daha modern di.Duvarlardaki tablolar,abajurler...Aslında tamda annemin tarzıydı evimiz.
Yukarı kata çıktığımızda 3 oda vardı.Hangisi benimdi merak ettim.
"İşte burası senin odan Tae."
Dedi annem ve dönüp odama baktım.Tam benim tarzımda bir oda yapmıştı annem.Bu odayı sevmiştim.
"Beğendin mi" diyen anneme bakıp."harika olmuş anne teşekkürler " dedim.Odamı gezmeye başladım ve çift kişilik yatak komidinleriyle güzel bir bütündü.Mobilyalarım birbirine uyumluydu.Küçük kare halı da yerde güzel duruyodu.Beğenmiştim.Evet herşey güzel duruyodu ama yinede buraya alışmam zor olabilir di.Sonuçta bu şehri hiç tanımıyordum.Balkano doğru yöneldim ve Seoul manzarasına bakan bu balkonu çok sevmiştim,çok güzel duruyodu.Manzarayı seyrederken birden sağıma döndüm ve yanımızda oturan komşumuzun balkonunda oturan çocuğa bakakaldım. Tanrım bu çocuk çok yakışıklıydı.
Ve tam o sırada çocuğun bana döndüğünü fark ettim...Heyoo gençler nasılsınız bakim.bir bölümün daha sonundayız.Çukulatlarım lütfen hikayemi 'vote'layın.Sizleri seviyorum..Umarım hikayemi beğenmişsinizdir.
Güzel Taekook'lu günler dilerim.❤💜❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hellevator//TAEKOOK//Smut
Fanfictaehyung "seninle oraya hiç gelmicektim J-KOOK" J-KOOK; --...,