Merhabalar yeni bölümle karşınızdayım keyifli okumalar dileriiiimmm......💜❤Eve geldiğimizde ayaklarım ağrıyordu cidden işkence gibi birde yarın uzun bir yolculuk bizi bekliyordu. Odaya çıkıp bavulu hazırladıktan sonra duş almaya karar verdim. tam duşa girmeye hazırlanıyorken dilara odaya geldi,yatağın üzerine oturdu heyecanı yüzünden de anlaşılıyordu. Ve bana heyecanlı bir şekilde
Dilara: Her şey hazır sadece bavulumu hazırlamak kaldı çok mutluyum Denizz sen hazırladın mı bavulu?
Deniz: evet hazırlar ben duşa giriyorum sende vakit kaybetmeden bavulunu hazırla sabah zamanımız olmayabilir.
dedikten sonra cevap vermesini beklemeden duşa girdim. üzerimi giyinip saçımı havluyla kuruttuktan sonra uyumaya karar verdim.Sabah yine Dilara'nın sesiyle uyanmıştım, bu kız cidden güzel kaldırmıyordu beni
Dilara: Deniiiğğzzz kalk uçağı kaçırıcaz ve sen hala uyuyorsun
Deniz: Saat sabahın 7'si daha var uçağın kalkmasına bırakta biraz daha uyuyayım
Dilara: Deniz kalksana daha kahvaltı yapıcaz hazırlanıcaz derken zaman gelir.
Deniz: Tamam kalkıyorum
aişşh bu kız cidden beni rahat bırakmıyordu. kalktığımda kahvaltı hazırdı. kahvaltıda Dilara'nın babası dikkatli olamamız konusunda ufak bir konuşma yaptıktan sonra Dilara'yla birlikte kalkıp hazırlanmak için odaya çıktık.Ne giyeceğimi bilmiyordum, Dilara'ya bir kaç kombin gösterdikten sonra sonunda beğendiği bir komin bulabilmiştik.
kot pudra rengi ceketimi içine beyaz salaş bir tshirt kot pantolon ve gene pudra pembesi bir ceket giyip saçlarımı açık bırakıp hafif bir makyaj yapmıştım. Dilara yine bağırmaya başlamıştı her seferinde neden bu kadar çok bağırıyordu anlamıyordum. şoför bizi havaalanına bıraktıktan sonra pasaportları okutup uçağa bindik Dilara'nın babası zengin olduğu için ultra lux koltuklarda oturuyorduk.
uçak havalanmaya başladı Kore'ye inmemize daha 17 saat vardı, uzun yolculukları sevmediğim için uyumaya uyumaya karar verdim. Dilara'nın beni çağırmasıyla uyandım uyandığımda Kore'ye geldiğimizi uçağın inmesiyle farkettim uçaktan indiğimizde elimi yüzümü yıkamak için lavoboya gidicektim o sırada Dilara'da havaalanındaki marketten su almaya gitmişti elimi yüzüme birkaç kez su serptikten sonra kendimi daha iyi hissettim.
Lavabodan çıkınca uçakta bizim bir önümüzde oturan adamı gördüm neden karşımda öylece duruyordu ki uçakta da birkaç kez göz göze gelmiştik adamı takmayarak yürümeye devam ettim ama bir anda karşıma geçip yürümemi engelledi geri adımlar atmaya başladım ama duvara çarpmamla kaçacak başka bir yerin olmadığını anladım. Ne yapacaktım şimdi? adamla aramızda santimler vardı, adam elini duvara koymasıyla kafamı sola doğru çevirdim.
Fırsattan istifade tam boynumu öpücekti ki yumruk sesiyle kafamı çevirdim karşımda 1,79 boylarında, bebek yüzlü, yakışıklı birisi beni kurtarmıştı. adama yumruğu vurmasıyla yere serilen adam arkasına bile bakmadan koşmaya başladı. beni kurtarmasına sevinsemde bir o kadarda kızgındım kendimi koruyabilirdim neden böyle şey yapmıştı ki?
Eeheheheheh en güzel yerinde bitiiiiiii.....💜💜🤣